Mijn 4x4

Er werd een tijd geleden gevraagd of ik fotoos wil plaatsen van mijn 4x4. Nu bij deze. Het is geen Opel, sorry

IMG_7663_zps336545c4.jpg

IMG_7622_zpscc725654.jpg

IMG_7175_zpsc0c97925.jpg

_MG_0196_zps416ca297.jpg

_MG_0200_zpsae2e8cf1.jpg

Robert

Geen Opel inderdaad, maar ik vind het nog wel een mooie tak van de autosport. Komt het meer aan op het technische denken ipv de ideale lijn zoeken op een circuit :)

Offroad rijden heeft mij ook altijd erg getrokken, mocht al eens met een Defender 'stoeien' in het terrein :D

Stoere Disco heb je, en gemakkelijk te herkennen met die stickers.

leuke auto! en lekker door de blubber aant gaan! :)

ik doe dit wel eens gedwongen met onze oude pajero. als het heftig geregend heeft bij ons vakantiehuis komt niemand meer de heuvel van klei op of af behalve wij :D ook wel eens vast gezeten overigens.. :P klei vergeeft niet!!

Altijd mooi z'n 4x4 en vooral zo iets.

Rij wel eens in een Can-Am Commander is echt een beest en enorm leuk om zo door de bossen te rijden of in de winter.

geweldig dat furstenau.

Ooit een klantendag gehad, paar uurtjes met een H1 Hummer offroad gereden daar.

Dan zul je mijn broertje ook weleens tegen gekomen zijn. Die mag ook graag offroad gaan met zijn Land Rover. Vrij herkenbare Series 2, zitten Toyota assen, motor en bak onder en staat erg lomp op zijn wielen. :D

Zo was hij eerst;

IMG_8096.jpg

IMG_8097.jpg

Inmiddels is hij al wel een ander kleurtje... En heeft o.a. de 3.4 diesel motor een turbo gekregen.:agent

img.php

Veel plezier met rijden in ieder geval, leuke hobby. :thumb

Denk eerder dat Louwe veel ouwe meuk versleept op de ambulance

Blijft leuk Robert, nog wel eens aan het spelen geweest met een LR88 Lightweight (zo'n aparaat die uit het vliegtuig gesmeten werd aan een parachute) in de Franse bossen, was ook errug vet, dikke heuvels enzo..

en lekker klieren met een Ouwe vitara op een Bulten parcourtje, maar dat was niet errug spannend.

willem

Willem

@giuliettaevo wrote:Dan zul je mijn broertje ook weleens tegen gekomen zijn. Die mag ook graag offroad gaan met zijn Land Rover. Vrij herkenbare Series 2, zitten Toyota assen, motor en bak onder en staat erg lomp op zijn wielen. :D

Zo was hij eerst;

IMG_8097.jpg

Sodeknetters!

Je ziet wel vaker zulk soort foto's van verbouwde offroaders die alleen nog maar dempers hebben en geen veren, maar dit is toch wel heel extreem!

@RISL wrote:@giuliettaevo wrote:Dan zul je mijn broertje ook weleens tegen gekomen zijn. Die mag ook graag offroad gaan met zijn Land Rover. Vrij herkenbare Series 2, zitten Toyota assen, motor en bak onder en staat erg lomp op zijn wielen. :D

Zo was hij eerst;

Sodeknetters!

Je ziet wel vaker zulk soort foto's van verbouwde offroaders die alleen nog maar dempers hebben en geen veren, maar dit is toch wel heel extreem!

Dat kan niet. je moet veren hebben.

Die zorgen voor de hoogte van de auto. Dempers doen dat niet.

Waarschijnlijk zijn die auto's omgebouwd naar (of hebben) torsie vering.

dan lijkt het of ze geen vering hebben maar het er toch zit.

Deze LR heeft gewoon bladveren.

@ arjontje, ik zie inderdaad de bladveer zitten, had er overheen gekeken

Maar ik heb thuis een foto van een verbouwde Jeep CJ waarbij geen veer te zien is. Ik snap zelf ook dat een demper niet zorgt voor hoogte (die zakt gewoon in). Zal even kijken of ik die foto eens kan inscannen ofzo.

@RISL wrote:@ arjontje, ik zie inderdaad de bladveer zitten, had er overheen gekeken

Maar ik heb thuis een foto van een verbouwde Jeep CJ waarbij geen veer te zien is. Ik snap zelf ook dat een demper niet zorgt voor hoogte (die zakt gewoon in). Zal even kijken of ik die foto eens kan inscannen ofzo.

Dat vind ik interessant dan zal er in de schokdemper een veer moeten zitten.

Ik ga op zoek naar de foto (staat ergens in een tijdschrift). Ik vermoed zelf ook dat de veer dat in de demper zit. Probeer het deze week nog te doen.

Ja, zou goed kunnen dat dat het dan was. Het was een extreem verbouwde Jeep CJ5 uit m'n hoofd waar redelijk wat geld in gestoken was.

Terug
Naar boven