Hallo astranauten, ik heb een vraagje. Ik heb laatst sebring demper gekocht voor mijn astra 1.6 16v. Nu wil ik graag een middendemper vervanger. Ik was van plan deze te bestellen bij gm tuningparts maar nu las ik hier ergens een post van iemand die daar niet zo over te spreken zou zijn.(slecht kwaliteit.) Heeft 1 van jullie een idee welke ik moet kopen? Ik zag er ook 1 te koop bij novusautomotive.nl . Iemand ervaringen hiermee? Bedankt alvast..