[rquote=1849121&tid=141010&author=dutch]Probeer eerst eens iets veeeel makkelijkers: duw eens een paar keer redelijk stevig (niet echt hard, net even wat harder dan nodig om gewoon aan te zetten) op de knop van de recirculatie en/of van de airco (als je die hebt). Onze '99 had er ook last van, door even wat met die knoppen te pielen hebben we de verlichting altijd weer aan de praat gekregen.
Geen idee wat de achterliggende oorzaak was, maar in elk geval geen kapot lampje.[/rquote]
Omdat ik zelf ook de afgelopen tijd dit probleem had reageer ik even. Waarschijnlijk betreft het in vrijwel alle gevallen wèl het lampje. Ik heb mijn garagehouder er namelijk over gebeld, die zei 9 van de 10 x is het lampje 'kapot'. Zelf had ik ook het probleem dat het niet werkte, en als je er een klap tegen aan gaf dat 'ie weer aanschoot. Eerst dacht ik nog even dat het een contactje zou zijn, maar na het vervangen van het lampje (€0,70) is het probleem helemaal opgelost!
Om 'm te vervangen: met beide handen duim en wijsvinger flink aan de middelste knop trekken, en voìla, lampje. Met een klein tangetje o.i.d. eruit halen en een nieuwe erin zetten.