nou u vraagt wij draaien :jerry
Tevens de oliedruksensor mogen ontvangen THNX TO TWA! :thumb
morgen even me kleppendeksel stralen op het werk,zaterdag even ontvetten en dan spuiten (hoogglans zwart)
vond het echt een goed idee en staat veel netter onder de kap :thumb en had nog spuitbussen staan,kon overigens het kleppendeksel meenemen voor een 10tje dus low budget tuning :jerry dan is ie straks bijna hetzelfde als die van jou wim-v6 :vertag
zal foto's posten als hij klaar is en gemonteerd zit,even kijken of dat lukt want de planning komende weken zit al goed vol :hmmz
a.s zaterdag: A-style meter houder zwart spuiten (is nu van carbon en wil het zo orgineel mogelijk),en me kleppendeksel zwart spuiten dus a.s zaterdag= spuitdag :jerry
volgende week zaterdag:
Nieuw voorscherm links monteren en middendemper en een binnenverlichting vertraging
weken erna ga ik spenderen aan het in orde maken van me achterbumper en voorbumper + moterkap en GSI fase 1 skirts te spuiten en monteren
hierna zal ik tegen de APK datum aanzitten aangezien ik alles op me dooie gemak doe :jerry dan is het de bedoeling om de sensoren van de a-style meters aan te sluiten en de oliedruksensor van het mid systeem en remblokken+schijven te vervangen icm aansluiten van de remsensoren
Maarja een planning kan altijd nog veranderen :vertag
Mvg Ivar king: