@ivartje wrote:@wim-v6 wrote:aan de Dimlichten (Low Beam) zekering 12 en 27 zitten alleen de Dimlichten, en de Dimlichten zijn de lampen IN de koplampen die je normaal aan hebt in het donker.
de kleintjes zijn de Stadslichten, en die met het blauwe lampje zijn de GROOTlichten.
De Controle unit moet tussen de Dimlichten, Zekering 12 en 27
de zekeringen 8 en 23 zijn voor zowel stadslicht voor als achterlicht achter, ook kunnen hier de kenteken en teller nachtverlichting op gekoppeld zitten.
Remlichten pakken bij de Remlichtschakelaar.
Willem
Mooi dan klopt het in ieder geval wat ik uitgezocht had! maar nou had ik eigenlijk nog 1 vraag:
mijn remlicht IN pak ik van me remlichtschakelaar dat is duidelijk!
maar mijn remlicht zit achter allemaal bij mekaar op 1 zekering! (links en <--3de remlicht en dan rechts) maar nu heb ik straks 2 uitgangen op me lampencontrole-unit (links en rechts) voorheen zat het met 1 kabel, hoe moet ik dit dan nu aan gaan sluiten? die 2 uitgangen bij mekaar solderen en dan alle 2 op die ene kabel die in de boom gaat?? (orgineel) of zal ik 2 aparte kabels moeten gaan leggen ?? of 1 aparte kabel naar rechts bijvoorbeeld? en dan links en rechts scheiden vanuit de orginele boom?? (in de koffer)
Grtz
Het lijkt mij het beste als je 2 apparte kabels gebruikt, anders heeft je module weinig nut
Als je namelijk die 2 aan elkaar soldeert en er gaat een lamp stuk dan gaat er nog steeds via je andere lamp een stroom door de module waardoor hij denk dat alles Ok is.