Nou toenstraks met tegenzin maar even wat nagelopen...
andere lamp erin gezet rechtsachter omdat hij minder fel brandden,dit had geen effect helaas,
massa erbij gemaakt bij het linkse achterlicht en het rechtste achterlicht ook geen effect
3de remlicht even losgegooit geen effect (eigenwijs ik weet het maar wou t zkr weten) !
links losgegooit zodat alleen het rechtse remlicht zou branden had ook geen effect
rechts losgegooit zodat alleen het linkse remlicht zou branden had ook geen effect
Dus mijn orginele achterlichten gepakt en aangesloten (omdat ik misschien dacht dat het in de boom vht achterlicht zelf zat) en verrek remlicht(stoplicht)controle gaf hij niet meer aan dus het zit in mijn 'tjoening' achterlichten (kut kwaliteit :fy1 )
dus vd week eerst maar is een nieuw boompje maken voor aan me achterlichten,dan is die melding in ieder geval weg!
nou hoopte ik dat dit ook de boosdoener was voor de melding dimlicht achterlicht maar helaas.......
zo even verder getest maar dan voor de melding dimlicht achterlicht... :
allebei de achterlichten achter losgegooit dus er waren geen stroomverbruikers achter,toen de orginele achterlichten gepakt hier 2 draden aangemaakt (+ en -) 2 op de - vd accu gehouden en de + bij de pinnen op de lampencontrole-unit (8 en 10 zo uit me hoofd) dan zou ik mijn kabel die naar achteren loopt omzeilen,hij bleef helaas de melding dimlicht achterlicht aangeven
Dus dan MOET het wel achter de zekeringkast zitten voor de melding: dimlicht achterlicht lijkt mij?? schiet me nou wel net eventjes te binnen by the way dat ik vergeten was mijn kenteken verlichting los te gooien,weet niet of dit effect had kunnen hebben met de manier van testen hierboven?
hoop weer wat te horen!
Mvg Ivar