R ramon851 Komt weleens kijken 15 apr 2014 #1 weet een van jullie waar dit voor dient? het hang aan de accu bak greeeeetz Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
weet een van jullie waar dit voor dient? het hang aan de accu bak greeeeetz Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
R ramon851 Komt weleens kijken 15 apr 2014 #3 @RamSwa72 wrote:Is dat niet je balast van je xenon verlichting ? uhm ik heb er geen xenon in zitten kan zijn dat miss eerder een keer uigehaald is Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@RamSwa72 wrote:Is dat niet je balast van je xenon verlichting ? uhm ik heb er geen xenon in zitten kan zijn dat miss eerder een keer uigehaald is Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
A arjontje Forumbewoner 15 apr 2014 #4 Dat is een soort ecu. Heeft temaken met de turbo druk regeling.
V Vannos Hoort bij de inboedel 15 apr 2014 #5 Durf het niet met zekerheid te zeggen maar gok dat het met je Gloeibougies / gloeispiralen te maken heeft
Durf het niet met zekerheid te zeggen maar gok dat het met je Gloeibougies / gloeispiralen te maken heeft
M midnight black Hoort bij de inboedel 15 apr 2014 #6 Het hoort in ieder geval niet daar los te bungelen!
R ramon851 Komt weleens kijken 15 apr 2014 #7 @midnight black wrote:Het hoort in ieder geval niet daar los te bungelen! haha nee hij zit aan de accu bak vast geschoven maar het er ff afgehaald om te kijken haha Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@midnight black wrote:Het hoort in ieder geval niet daar los te bungelen! haha nee hij zit aan de accu bak vast geschoven maar het er ff afgehaald om te kijken haha Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 15 apr 2014 #8 Dan moet t een diesel Astra zijn Is namelijk je aansturing voor je gloeibougies :thumbup
R ramon851 Komt weleens kijken 16 apr 2014 #9 @mrmonkey wrote:Dan moet t een diesel Astra zijn Is namelijk je aansturing voor je gloeibougies :thumbup haha jep tis een x1.7dtl mooi weet ik dat ook weer. super bedankt!! Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
@mrmonkey wrote:Dan moet t een diesel Astra zijn Is namelijk je aansturing voor je gloeibougies :thumbup haha jep tis een x1.7dtl mooi weet ik dat ook weer. super bedankt!! Sent from my GT-N7100 using Tapatalk