K KadAstra-EF Forumbewoner 13 dec 2010 #2 Hartelijk welkom op dit forum maar het zou fijn zijn als je een beetje over jezelf verteld. Voorstellen dus...... Groet, Rik
Hartelijk welkom op dit forum maar het zou fijn zijn als je een beetje over jezelf verteld. Voorstellen dus...... Groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 13 dec 2010 #3 Hartelijk welkom op dit forum maar het zou fijn zijn als je een beetje over jezelf verteld. Voorstellen dus...... Groet, Rik
Hartelijk welkom op dit forum maar het zou fijn zijn als je een beetje over jezelf verteld. Voorstellen dus...... Groet, Rik
A astropel Komt weleens kijken 13 dec 2010 #4 Hoi, Ik heb ook een Astra sport II station en heb hetzelfde. Volgens mij is dit altijd al geweest en dus geen zorgen over maken...
Hoi, Ik heb ook een Astra sport II station en heb hetzelfde. Volgens mij is dit altijd al geweest en dus geen zorgen over maken...
A astropel Komt weleens kijken 13 dec 2010 #5 Hoi, Ik heb ook een Astra sport II station en heb hetzelfde. Volgens mij is dit altijd al geweest en dus geen zorgen over maken...
Hoi, Ik heb ook een Astra sport II station en heb hetzelfde. Volgens mij is dit altijd al geweest en dus geen zorgen over maken...
H Haasje17 Forumbewoner 29 dec 2010 #6 Probleem is volgensmij opgelost dus denk dat het topic gesloten mag worden. Nog veel plezier met de astra!
Probleem is volgensmij opgelost dus denk dat het topic gesloten mag worden. Nog veel plezier met de astra!
H Haasje17 Forumbewoner 29 dec 2010 #7 Probleem is volgensmij opgelost dus denk dat het topic gesloten mag worden. Nog veel plezier met de astra!
Probleem is volgensmij opgelost dus denk dat het topic gesloten mag worden. Nog veel plezier met de astra!
A Astra G Sport Lid 29 dec 2010 #8 Ja geweldig bedankt voor de F17 bak Haasje17:wors Hoe moet ik deze form sluiten ??
A Astra G Sport Lid 29 dec 2010 #9 Ja geweldig bedankt voor de F17 bak Haasje17:wors Hoe moet ik deze form sluiten ??