R Rob-Epe Komt hier geregeld 7 dec 2015 #1 Ik heb bij Opel gekeken, maar deze schijnen niet te bestaan. Passen de pedaalcovers van een ander type misschien???
Ik heb bij Opel gekeken, maar deze schijnen niet te bestaan. Passen de pedaalcovers van een ander type misschien???
R Rob-Epe Komt hier geregeld 7 dec 2015 #3 @andy8908 wrote:Passen helaas niet op. Ik heb ze van Irmscher Voor Meriva B ??? Heb je het Irmscher i nummer? Ze staan nl niet op hun site
@andy8908 wrote:Passen helaas niet op. Ik heb ze van Irmscher Voor Meriva B ??? Heb je het Irmscher i nummer? Ze staan nl niet op hun site
A andy8908 Komt weleens kijken 8 dec 2015 #4 @Rob-Epe wrote:@andy8908 wrote:Passen helaas niet op. Ik heb ze van Irmscher Voor Meriva B ??? Heb je het Irmscher i nummer? Ze staan nl niet op hun site Had ze via de opel garage besteld dus dat durf ik niet te zeggen
@Rob-Epe wrote:@andy8908 wrote:Passen helaas niet op. Ik heb ze van Irmscher Voor Meriva B ??? Heb je het Irmscher i nummer? Ze staan nl niet op hun site Had ze via de opel garage besteld dus dat durf ik niet te zeggen
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 8 dec 2015 #5 Alleen he gaspedaal past niet !! De rest wel... Ik heb het gaspedaal erop gelijmt ... Snel een foto gemaakt
Alleen he gaspedaal past niet !! De rest wel... Ik heb het gaspedaal erop gelijmt ... Snel een foto gemaakt
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 8 dec 2015 #7 Astra H Ik heb het erop gelijmt met ultra sterke seconde lijm en het zit nu al 1,5 jaar zo en is nog niet los gekomen...
Astra H Ik heb het erop gelijmt met ultra sterke seconde lijm en het zit nu al 1,5 jaar zo en is nog niet los gekomen...