G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #1 Vandaag naast het reguliere kerstpakket een Ipad gekregen van men werkgever(is ie dus toch wel trots op me) Maarre zijn er hier mensen met ook een Ipad hebben en tips of handigheidjes weten?
Vandaag naast het reguliere kerstpakket een Ipad gekregen van men werkgever(is ie dus toch wel trots op me) Maarre zijn er hier mensen met ook een Ipad hebben en tips of handigheidjes weten?
R RonaldH Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #2 Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup
Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup
R RonaldH Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #3 Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup
Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #4 origineel gepost door 14XE Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup ik had in een half uur al in de gaten dat er idd geen flashplayer ipzit:thumbdown verder werkt het wel leuk:thumbup
origineel gepost door 14XE Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup ik had in een half uur al in de gaten dat er idd geen flashplayer ipzit:thumbdown verder werkt het wel leuk:thumbup
G GTS Power Hoort bij de inboedel 15 dec 2010 #5 origineel gepost door 14XE Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup ik had in een half uur al in de gaten dat er idd geen flashplayer ipzit:thumbdown verder werkt het wel leuk:thumbup
origineel gepost door 14XE Het wijst zichzelf wel,prima apparaat hoor. Enkeld qua tekstverwerking is het wat minder,en geen flashplayer.:swear De batterijduur is wel top :thumbup ik had in een half uur al in de gaten dat er idd geen flashplayer ipzit:thumbdown verder werkt het wel leuk:thumbup