C corsaracer Hoort bij de inboedel 25 jul 2013 #2 waarom zou je het willen mengen.... je hebt zeker nog van elk een beetje staan ofzo... maar ik zou ze niet mengen, ze hebben allebei een verschillende viscositeit. is het voor je autmaatbak of voor je stuurbekrachtiging....
waarom zou je het willen mengen.... je hebt zeker nog van elk een beetje staan ofzo... maar ik zou ze niet mengen, ze hebben allebei een verschillende viscositeit. is het voor je autmaatbak of voor je stuurbekrachtiging....
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 25 jul 2013 #3 Het is voor de stuurbekrachtiging en heb nog een klein beetje nodig in het systeem wat nu vol zit met Dexron 2.
Het is voor de stuurbekrachtiging en heb nog een klein beetje nodig in het systeem wat nu vol zit met Dexron 2.
C corsaracer Hoort bij de inboedel 25 jul 2013 #4 dan gewoon dexron 2 erbij doen. hoeveel heb je nodig?? misschien dat ik hier nog wat heb staan, zal ik het strax meenemen.
dan gewoon dexron 2 erbij doen. hoeveel heb je nodig?? misschien dat ik hier nog wat heb staan, zal ik het strax meenemen.