Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Al eens op www.astrtuningclub.nl wezen kijken ? Die organiseren ook heel vaak meetings (Astra only) die errug gezellig zijn ! Binnenkort 1 in Lunteren inclusie BBQ. Giel, Ruben, Nick en wij zijn er ook lid van.
ja ik zie dat ik toch wel wat gemist heb hoor , jammer .... zat te wachten op me vrienden die veels te traag waren, en daardoor was ik dus wel een beetje erg laat.
Ben nog even op het strand geweest en zag later mr vec nog weg gaan met de corsa voorop
Hier in beverwijk bij de mac is ook een hele mooie grote parkeerplek trouwens, heb er soms al eens aan gedacht om te kijken of er voor hier een beetje animo voor is om hier een keer bijeen te komen :hmmz
ja ik zie dat ik toch wel wat gemist heb hoor , jammer .... zat te wachten op me vrienden die veels te traag waren, en daardoor was ik dus wel een beetje erg laat.
Ben nog even op het strand geweest en zag later mr vec nog weg gaan met de corsa voorop
Jammer dat jullie het gemist hebben. Al met al bleef iedereen eigenlijk langer als we verwacht hadden. T begon om 20 uur en we hadden verwacht dat om 21 uur de meesten al weg zouden zijn, maar tot ongeveer 21.30 stond er toch echt een leuk groepje...
Die Seat had zo'n dumpvalve, een beetje fake, want als je dit hoort bij een impreza turbo of EVO series, dan gebeurd dat geluidje boven de 5000 toeren pas echt... Dit was gewoon op luchtdruk naar mijn weten.