J jblfreak Hoort bij de inboedel 13 sep 2009 #21 schijven en klauwen kan je er zo op zettn hoor geen enkel probleem je hebt pas andere poten nodig als er gsi assen in moeten
schijven en klauwen kan je er zo op zettn hoor geen enkel probleem je hebt pas andere poten nodig als er gsi assen in moeten
wim-v6 Forumbewoner 16 sep 2009 #23 Klauwen Schijven en Blokken van een opel 1.8 of 2 liter kan je er zo opzetten. Dit past van: - Kadett-E 2.0i - 2.0 16V - Astra-F 2.0i - 1.8 16V - 2.0 16V - Ascona-C 2.0i - Calibra 2.0i - 2.0 16V Wilem
Klauwen Schijven en Blokken van een opel 1.8 of 2 liter kan je er zo opzetten. Dit past van: - Kadett-E 2.0i - 2.0 16V - Astra-F 2.0i - 1.8 16V - 2.0 16V - Ascona-C 2.0i - Calibra 2.0i - 2.0 16V Wilem
R robertzoneopel Lid 16 sep 2009 #24 Volg hem ook op het Tcz forum, staan hier alleen meer foto's? . Ziet er in iedergeval goed uit! Is het ook de bedoeling om meetings e.d. te gaan bezoeken?
Volg hem ook op het Tcz forum, staan hier alleen meer foto's? . Ziet er in iedergeval goed uit! Is het ook de bedoeling om meetings e.d. te gaan bezoeken?
M martijn_maja Post best veel 16 sep 2009 #25 Quote: origineel gepost door wim-v6 Klauwen Schijven en Blokken van een opel 1.8 of 2 liter kan je er zo opzetten. Dit past van: - Kadett-E 2.0i - 2.0 16V - Astra-F 2.0i - 1.8 16V - 2.0 16V - Ascona-C 2.0i - Calibra 2.0i - 2.0 16V Wilem [/quot precies willem dit is allemaal het zelfde als een 1.7 d. en zo zijn er nog meer onderdelen gelijk aan de 1.7 d en 1.8i en hogere motoren. gr,martijn
Quote: origineel gepost door wim-v6 Klauwen Schijven en Blokken van een opel 1.8 of 2 liter kan je er zo opzetten. Dit past van: - Kadett-E 2.0i - 2.0 16V - Astra-F 2.0i - 1.8 16V - 2.0 16V - Ascona-C 2.0i - Calibra 2.0i - 2.0 16V Wilem [/quot precies willem dit is allemaal het zelfde als een 1.7 d. en zo zijn er nog meer onderdelen gelijk aan de 1.7 d en 1.8i en hogere motoren. gr,martijn
J jaccomega Post best veel 16 sep 2009 #26 ja zover m`n gezondheid het toelaat kom ik hier zeker mee naar meetings. iedereen bedankt voor reacties
ja zover m`n gezondheid het toelaat kom ik hier zeker mee naar meetings. iedereen bedankt voor reacties
wim-v6 Forumbewoner 17 sep 2009 #27 origineel gepost door martijn_maja origineel gepost door wim-v6 dit is allemaal het zelfde als een 1.7 d. en zo zijn er nog meer onderdelen gelijk aan de 1.7 d en 1.8i en hogere motoren. gr,martijn jupzz radiateur is gelijk als die van een kadett 2.0 16V en 1.8i 90pk Willem
origineel gepost door martijn_maja origineel gepost door wim-v6 dit is allemaal het zelfde als een 1.7 d. en zo zijn er nog meer onderdelen gelijk aan de 1.7 d en 1.8i en hogere motoren. gr,martijn jupzz radiateur is gelijk als die van een kadett 2.0 16V en 1.8i 90pk Willem
J jaccomega Post best veel 24 sep 2009 #28 rechterdeurtje aangepakt knipperlichten en antenne der uit skirts en m`n zafira in z`n jasje
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 okt 2009 #32 word een leuke combo zo zeg vind de ''normale combo's ''mooier maar jouw situatie gezien is dit echt super echt heel netjes zo
word een leuke combo zo zeg vind de ''normale combo's ''mooier maar jouw situatie gezien is dit echt super echt heel netjes zo
M martijn_maja Post best veel 5 okt 2009 #33 mooi project man. ziet er weer beter deze combo. de zafira ziet er ook netjes uit. maar dat vond ik toen ook al van je omega. maar kun je zelf geen auto meer rijden dan? ik meen me te herinneren dat je in nijmegen toen zelf reed in de omega. gr,martijn
mooi project man. ziet er weer beter deze combo. de zafira ziet er ook netjes uit. maar dat vond ik toen ook al van je omega. maar kun je zelf geen auto meer rijden dan? ik meen me te herinneren dat je in nijmegen toen zelf reed in de omega. gr,martijn
T TonSR Loopt hier de deur plat 5 okt 2009 #34 he jack gaat opschieten kerel,mooie wiel partij,en het geheel gaat er knap uitzien kerel:wors:wors:wors ben wel benieuwd om hem op een treffen tezien in het echie zal best ey cetser zijn,oeps zo schrijf je dat gloof ik niet:wub:wub maar je snap hem wel.vgr tonsr.
he jack gaat opschieten kerel,mooie wiel partij,en het geheel gaat er knap uitzien kerel:wors:wors:wors ben wel benieuwd om hem op een treffen tezien in het echie zal best ey cetser zijn,oeps zo schrijf je dat gloof ik niet:wub:wub maar je snap hem wel.vgr tonsr.
J jaccomega Post best veel 5 okt 2009 #35 bedankt allemaal martijn-maja: klopt,nijmegen reed ik zelf,maar ben afgelopen december verlamd geraakt dus vandaar dat ik geen auto meer rijd ps zafira staat te koop,ook de 19inch wielen en spoilers van csr en verlagingsset voor zafira
bedankt allemaal martijn-maja: klopt,nijmegen reed ik zelf,maar ben afgelopen december verlamd geraakt dus vandaar dat ik geen auto meer rijd ps zafira staat te koop,ook de 19inch wielen en spoilers van csr en verlagingsset voor zafira