hallo.
ik heb even je vragen doro gelezen op je laatste 2 pagina's.
ik had ook een rotte rand onder in mijn deur. 1 deur is nog gered, hier heeft de spuiter een nieuwe onderplaat opgemaakt, deze dubbel gelast (binnen en buiten) ik had wel heel mijn auto blank geschuurd voor het gewenste resultaat. Bij mij in de buurt zit een hele goede spuiter, ik denk dat je voor 3000 euro (als je hem zelf strak maakt) een super nette ascona hebt. bij mij koste het iets meer omdat ik hem helemaal blank heb gemaakt, en alles wou gespoten hebben ( motorruimte, deuren van buiten en binnen zo ook motorkap en koffer, binnekant auto helemaal laten spuiten, alles strak laten maken, er nieuwe wielranden in moesten etc etc)
Ik ben gister avond bezig geweest met het opbouwen van mijn deur, hier zat geen raam mechanisme of slot of iets ook maar in, dit allemaal er in gezet, stelt niks voor. Het enigste wat echt een kl*te klus is, is het raammechanisme er goed in krijgen en afstellen.. vooral als je dit voor de eerste keer doet!
ALs je vragen hebt, kun je altijd reageren in me topic, of u2u iof via je eigen natuurlijk!
Veel succes verder, Leuk om te zien dat ik niet de enigste ben die een ascona netjes wil hebben!!