Inderdaad, ik heb het over die stoel, ik kan zo niet zien of het stoelen van Autostyle zijn, Sparco of Ltec, ze lijken wel wat op elkaar..
Ik heb in de rally wagen een setje Ltec's gezet en die zijn gelijkwaardig (vlgs de verkopende partij beter) dan het instapmodel van Sparco, daarvoor had ik een setje Momo's en die bevielen erg goed, ook licht, zaten perfect, maar jah, homologatie was afgelopen en je moet wat, dus toch deze gekocht, maar ik ben er niet zo over te spreken.
Mij zitten ze wat hoog, een beetje aan de losse kant en ik voel de druk van het voorste kussen priemen in de onderkant van mijn bovenbenen, ook de gordels van Ltec was ik niet zo over te spreken, de sluiting is lastig, ,mijn oude van Scroth bevielen goed, deze niet echt.
Maar anderen hoor ik er wel positiever over, weet wel dat mijn lichaam dus niet zo fris meer is en ik kamp met wat klachten dus ik zal gevoeliger zijn voor bepaalde zaken.
In de nieuwe wagens komen gewoon wel weer Sparco's en betere gordels en als er weer wat ruimte is, vervang ik het andere spul door wat beters wat wel goed zit.