B Baas J. Hoort bij de inboedel 1 jul 2011 #61 Een stuk betere loop van je motor sowieso... als je gaat hardlopen doe je toch ook geen mondkapje op om door te ademen? Ik heb geen kats meer, maar wel vxr midden en einddemper, geluid is niet te hard.
Een stuk betere loop van je motor sowieso... als je gaat hardlopen doe je toch ook geen mondkapje op om door te ademen? Ik heb geen kats meer, maar wel vxr midden en einddemper, geluid is niet te hard.
R rdh Komt hier geregeld 1 jul 2011 #62 Ben jij voor zo http://www.txautosport.co.uk/astra-zafira-vxr-3--76mm-sports-cat-downpipe-276-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false; een oplossing gegaan baas?
Ben jij voor zo http://www.txautosport.co.uk/astra-zafira-vxr-3--76mm-sports-cat-downpipe-276-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false; een oplossing gegaan baas?
R rdh Komt hier geregeld 1 jul 2011 #63 Ben jij voor zo http://www.txautosport.co.uk/astra-zafira-vxr-3--76mm-sports-cat-downpipe-276-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false; een oplossing gegaan baas?
Ben jij voor zo http://www.txautosport.co.uk/astra-zafira-vxr-3--76mm-sports-cat-downpipe-276-p.asp" onclick="window.open(this.href);return false; een oplossing gegaan baas?
F frank de jonge Komt hier geregeld 1 jul 2011 #66 Ik bestel zon voorpijp denk ik gewoon bij die gasten van mtech. Betaal dan miss meer maar kan dan wel iemand op zn flikker geven als iets niet goed is
Ik bestel zon voorpijp denk ik gewoon bij die gasten van mtech. Betaal dan miss meer maar kan dan wel iemand op zn flikker geven als iets niet goed is
F frank de jonge Komt hier geregeld 1 jul 2011 #67 Ik bestel zon voorpijp denk ik gewoon bij die gasten van mtech. Betaal dan miss meer maar kan dan wel iemand op zn flikker geven als iets niet goed is
Ik bestel zon voorpijp denk ik gewoon bij die gasten van mtech. Betaal dan miss meer maar kan dan wel iemand op zn flikker geven als iets niet goed is
R rdh Komt hier geregeld 1 jul 2011 #68 Kan ook gewoon engels mailen werkt ook prima bespaar je een hoop poen uit en net zo goed. Geen enkel probleem :thumb
Kan ook gewoon engels mailen werkt ook prima bespaar je een hoop poen uit en net zo goed. Geen enkel probleem :thumb
R rdh Komt hier geregeld 1 jul 2011 #69 Kan ook gewoon engels mailen werkt ook prima bespaar je een hoop poen uit en net zo goed. Geen enkel probleem :thumb
Kan ook gewoon engels mailen werkt ook prima bespaar je een hoop poen uit en net zo goed. Geen enkel probleem :thumb
R rdh Komt hier geregeld 1 jul 2011 #70 Bericht van tx gehad 70mm precar past gewoon zonder problemen de fles is namelijk het zelfde.
R rdh Komt hier geregeld 1 jul 2011 #71 Bericht van tx gehad 70mm precar past gewoon zonder problemen de fles is namelijk het zelfde.
R rdh Komt hier geregeld 4 jul 2011 #72 De kogel is door de kerk ik ga een z20leh koppelingsset zoeken en deze monteren zodat hij straks klaar is voor stage2. Als iemand nog een mooie set weet hoor ik het graag.
De kogel is door de kerk ik ga een z20leh koppelingsset zoeken en deze monteren zodat hij straks klaar is voor stage2. Als iemand nog een mooie set weet hoor ik het graag.
R rdh Komt hier geregeld 4 jul 2011 #73 De kogel is door de kerk ik ga een z20leh koppelingsset zoeken en deze monteren zodat hij straks klaar is voor stage2. Als iemand nog een mooie set weet hoor ik het graag.
De kogel is door de kerk ik ga een z20leh koppelingsset zoeken en deze monteren zodat hij straks klaar is voor stage2. Als iemand nog een mooie set weet hoor ik het graag.
R rdh Komt hier geregeld 15 jul 2011 #74 Zo de Z20LEH koppelingsset is binnen nu nog even een druklager bestellen en dan kan de boel er onder en kunnen we naar vmax.
Zo de Z20LEH koppelingsset is binnen nu nog even een druklager bestellen en dan kan de boel er onder en kunnen we naar vmax.
R rdh Komt hier geregeld 15 jul 2011 #75 Zo de Z20LEH koppelingsset is binnen nu nog even een druklager bestellen en dan kan de boel er onder en kunnen we naar vmax.
Zo de Z20LEH koppelingsset is binnen nu nog even een druklager bestellen en dan kan de boel er onder en kunnen we naar vmax.
R rdh Komt hier geregeld 15 jul 2011 #78 Hehe eerst maar eens monteren dat wordt ook nog wel een werkje
R rdh Komt hier geregeld 15 jul 2011 #80 Hehe eerst maar eens monteren dat wordt ook nog wel een werkje