E erve156 Komt weleens kijken 18 sep 2014 #1 Heb en AVH6300BT gekocht. Moet een massa punt hebben voor zodat de unit ook films kan afspelen ook tijdens geen stilstand. heb een opel Zafira. Waar kan ik het beste de massa zoeken ? kan deze zomaar ergens onder het dashboard ?
Heb en AVH6300BT gekocht. Moet een massa punt hebben voor zodat de unit ook films kan afspelen ook tijdens geen stilstand. heb een opel Zafira. Waar kan ik het beste de massa zoeken ? kan deze zomaar ergens onder het dashboard ?
S SimpleFace Komt hier geregeld 18 sep 2014 #2 Is het niet makkelijker om het via de connector van de radio af te tappen ? Of de behuizing/frame van de radio kan ook.
Is het niet makkelijker om het via de connector van de radio af te tappen ? Of de behuizing/frame van de radio kan ook.
T TWA Hoort bij de inboedel 18 sep 2014 #3 Idd. Dr zit waarschijnlijk ook al op je dash frame wat achter de radio zit een massa punt. Greetz Emiel
Idd. Dr zit waarschijnlijk ook al op je dash frame wat achter de radio zit een massa punt. Greetz Emiel
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 18 sep 2014 #4 pak de massa gewoon van je radio net zo netjes even door knippen en doorlussen en solderen en een krimpkousje eromheen en klaar 10x zo strak en netjes
pak de massa gewoon van je radio net zo netjes even door knippen en doorlussen en solderen en een krimpkousje eromheen en klaar 10x zo strak en netjes
R Roopesh Komt weleens kijken 19 sep 2014 #5 Ik heb hem zelf aan een gordelpunt vastgezet... dan moet alleen ff je achterbank eruit
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 19 sep 2014 #6 @Roopesh wrote:Ik heb hem zelf aan een gordelpunt vastgezet... dan moet alleen ff je achterbank eruit Lekker omslachtig... Een massa kabel na voren trekken vanuit je achterbank. On-topic: Gebruik de massa van de radio of maak een massa aan de dashboard frame (zijn genoeg punten waar je een kabeltje kan bevestigen)
@Roopesh wrote:Ik heb hem zelf aan een gordelpunt vastgezet... dan moet alleen ff je achterbank eruit Lekker omslachtig... Een massa kabel na voren trekken vanuit je achterbank. On-topic: Gebruik de massa van de radio of maak een massa aan de dashboard frame (zijn genoeg punten waar je een kabeltje kan bevestigen)
D dennisnmgn88 Post best veel 19 sep 2014 #7 @KRSA2000 wrote:@Roopesh wrote:Ik heb hem zelf aan een gordelpunt vastgezet... dan moet alleen ff je achterbank eruit Lekker omslachtig... Een massa kabel na voren trekken vanuit je achterbank. On-topic: Gebruik de massa van de radio of maak een massa aan de dashboard frame (zijn genoeg punten waar je een kabeltje kan bevestigen) Ik neem aan dat het om een massa kabel van de versterker gaat die in de achterbak ligt... Als dat niet zo is.... idd omslachtig
@KRSA2000 wrote:@Roopesh wrote:Ik heb hem zelf aan een gordelpunt vastgezet... dan moet alleen ff je achterbank eruit Lekker omslachtig... Een massa kabel na voren trekken vanuit je achterbank. On-topic: Gebruik de massa van de radio of maak een massa aan de dashboard frame (zijn genoeg punten waar je een kabeltje kan bevestigen) Ik neem aan dat het om een massa kabel van de versterker gaat die in de achterbak ligt... Als dat niet zo is.... idd omslachtig
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 19 sep 2014 #8 Staat films kijken en dat doe je niet met je versterker :jerry
D dennisnmgn88 Post best veel 20 sep 2014 #9 @marijnl1988 wrote:Staat films kijken en dat doe je niet met je versterker :jerry Ik reageerde ook niet op wat de ts zegt
@marijnl1988 wrote:Staat films kijken en dat doe je niet met je versterker :jerry Ik reageerde ook niet op wat de ts zegt
R Roopesh Komt weleens kijken 22 sep 2014 #10 On-topic: Gebruik de massa van de radio of maak een massa aan de dashboard frame (zijn genoeg punten waar je een kabeltje kan bevestigen)[/quote] Ik neem aan dat het om een massa kabel van de versterker gaat die in de achterbak ligt... Als dat niet zo is.... idd omslachtig [/quote] niet goed gelezen.. ik dacht ook dat het voor een versterker was... maar dat is dus niet zo, dus jah, lekker omslachtig. het voordeel is wel dat als je ooit eens een versterker gaat aansluiten, dat je alvast weet waar je je massa dan kan plaatsen
On-topic: Gebruik de massa van de radio of maak een massa aan de dashboard frame (zijn genoeg punten waar je een kabeltje kan bevestigen)[/quote] Ik neem aan dat het om een massa kabel van de versterker gaat die in de achterbak ligt... Als dat niet zo is.... idd omslachtig [/quote] niet goed gelezen.. ik dacht ook dat het voor een versterker was... maar dat is dus niet zo, dus jah, lekker omslachtig. het voordeel is wel dat als je ooit eens een versterker gaat aansluiten, dat je alvast weet waar je je massa dan kan plaatsen