Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een Xenon kitje (3000k) aangeschaft voor in de Calibra maar ik vraag me af waar ik de massa moet aansluiten in de koplamp? Ik zie namelijk nergens een mooie plekje waar ik deze aan vast kan maken. Wie o wie kan mij hier even mee helpen?
Maar waar moet ik dan het gemarkeerde kabeltje aansluiten?
De rode gaat in het stekkertje van het lampje (H1) Maar zover ik kan zien gaat de massa terug via waar de lamp ingeklemd zit, echter is de basis van de Xenon lamp plastic in plaats van metaal.
@Maurice89 wrote:Omg :jerry Denk logisch na je hebt tog een orginele voeding voor Dimlicht die draden moet je dus hebben he :jerry
Hahaha, ja inderdaad! Het is een H1 (1polig) stekker en hij gaat verder via de houder waar de lamp in hangt. Ik denk dat ik morgen even een fototje moet doen
als je een xenon kit op maat hebt dus als je een h7 hebt bijvoorbeeld dan zit er aan de xenon kit ook een h7 fitting voor je dimlicht kabelboom... als je zelf aan de gang moet met stekkers en de boel moet verknippen zou ik persoonlijk een pilot kitje pakken ofzo