C C00kie Post best veel 27 mrt 2014 #82 Doet hem goed de koets... heb mijn 17" winterset na 2 weken ook weer af gehaald daar ik er niet aan kan wennen.. :thumb
Doet hem goed de koets... heb mijn 17" winterset na 2 weken ook weer af gehaald daar ik er niet aan kan wennen.. :thumb
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 27 mrt 2014 #84 toch een mooie combi zo, verlaging en de 18 duims borbets! :thumbup
V vanieba Post best veel 28 mrt 2014 #86 @Patser wrote:Staat hem goed, al vind ik de oude zomervelgen ook heel mooi. Heb je nog met eibach gesproken? Of is zo'n ophoog ring een optie :???: Ze zijn te koop hoor de originele wielen.... En idd met Eibach gesproken, maar dat haalt niks uit, probeer het eerst wel zo, heb al wel een setje MAD hulpveren liggen dus al hij toch te veel doorhangt met de Caravan dan schroef ik ze er wel onder om te proberen
@Patser wrote:Staat hem goed, al vind ik de oude zomervelgen ook heel mooi. Heb je nog met eibach gesproken? Of is zo'n ophoog ring een optie :???: Ze zijn te koop hoor de originele wielen.... En idd met Eibach gesproken, maar dat haalt niks uit, probeer het eerst wel zo, heb al wel een setje MAD hulpveren liggen dus al hij toch te veel doorhangt met de Caravan dan schroef ik ze er wel onder om te proberen
V vanieba Post best veel 7 jun 2014 #87 Donderdag om 18.01 is onze tweede dochter Elena van Nierop geboren in het ziekenhuis in Zwolle en sinds gisteravond zijn moeder en dochter thuis, en maken het super groet Mark
Donderdag om 18.01 is onze tweede dochter Elena van Nierop geboren in het ziekenhuis in Zwolle en sinds gisteravond zijn moeder en dochter thuis, en maken het super groet Mark
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 7 jun 2014 #88 Gefeliciteerd met de jonge dochter De achterbank wordt voller
J jraaf Hoort bij de inboedel 7 jun 2014 #90 Prachtig king: Veel geluk en gezondheid toegewenst. Groet jraaf
H Haasje17 Forumbewoner 7 jun 2014 #92 Gefeliciteeerd! Ge hebt plaats voor drie he! Of in de ruime zafira tot wel 5 .
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 10 jun 2014 #93 Gefeliciteerd!! Geniet er van en idd, beste achterbank vulling!! :thumbup
V vanieba Post best veel 18 jun 2014 #97 Zoo en weer verder met de Vec, wat goodie's besteld voor de auto, de wisserarmen gingen al redelijk roesten door o.a steenslag dus daar twee nieuwe armpjes voor besteld, ook maar gelijk de signum roosters besteld, stonden al enige tijd op mijn lijstje Helaas is er maar 1 geleverd, morgen komt de tweede. Ook heb ik de Vec gisteren laten poetsen en polijsten bij een poetsbedrijfje, kwam er zelf niet meer aan toe met de geboorte van onze tweede dochter nu morgen alleen nog de roosters in de bumper klikken....
Zoo en weer verder met de Vec, wat goodie's besteld voor de auto, de wisserarmen gingen al redelijk roesten door o.a steenslag dus daar twee nieuwe armpjes voor besteld, ook maar gelijk de signum roosters besteld, stonden al enige tijd op mijn lijstje Helaas is er maar 1 geleverd, morgen komt de tweede. Ook heb ik de Vec gisteren laten poetsen en polijsten bij een poetsbedrijfje, kwam er zelf niet meer aan toe met de geboorte van onze tweede dochter nu morgen alleen nog de roosters in de bumper klikken....
V vectra vlammen Komt weleens kijken 18 jun 2014 #98 Nog gefeliciteerd met je dochter.mooie sw hoor mag je trots op wezen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Nog gefeliciteerd met je dochter.mooie sw hoor mag je trots op wezen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 18 jun 2014 #100 Ziet er mooi strak uit!! Privacyglas samen met een zilveren Vec staat ook zekers goed!