E Ed_2016 Lid 20 jul 2016 #1 Hallo , Ik heb de stekker van de map sensor even los gehad om de boel ev.en schoon te maken. Alles weer aangesloten toen kreeg de een foutcode p0105. 'Map sensor spanning is te laag' draadbreuk misschien ? Mvg
Hallo , Ik heb de stekker van de map sensor even los gehad om de boel ev.en schoon te maken. Alles weer aangesloten toen kreeg de een foutcode p0105. 'Map sensor spanning is te laag' draadbreuk misschien ? Mvg
Opeltje17 Forumbewoner 20 jul 2016 #3 Je hebt alleen de stekker eraf gehad? Trek je minpool is een paar minuten van je accu kijken of je lampje dan nog brandt.
Je hebt alleen de stekker eraf gehad? Trek je minpool is een paar minuten van je accu kijken of je lampje dan nog brandt.
E Ed_2016 Lid 23 jul 2016 #4 Ja hoor Lampje brandt weer nog steeds p0105 foutcode Originele mapsensoren zijn duur :???: Ebay biedt ze goedkoper. Zijn ze wel goed ?
Ja hoor Lampje brandt weer nog steeds p0105 foutcode Originele mapsensoren zijn duur :???: Ebay biedt ze goedkoper. Zijn ze wel goed ?
Opeltje17 Forumbewoner 23 jul 2016 #5 Zou ik niet aan beginnen is vaak rommel, origineel is idd vaak een stuk duurder maar ook een stuk beter.
Zou ik niet aan beginnen is vaak rommel, origineel is idd vaak een stuk duurder maar ook een stuk beter.
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 23 jul 2016 #6 Een stekker los en daarna aan maak geen schade. Ik doen so elke dag zonder probleem met diverse stekker. Dus wat is er aan de hand?
Een stekker los en daarna aan maak geen schade. Ik doen so elke dag zonder probleem met diverse stekker. Dus wat is er aan de hand?
E Ed_2016 Lid 23 jul 2016 #7 Kan de sensor kapot zijn ? draadbreuk misschien ? Hij hapert soms tijdens het rijden OpCom clone erop gezet , die geeft de foutcode p0105 aan Inmiddels een nieuwe sensor besteld. Afwachten dus
Kan de sensor kapot zijn ? draadbreuk misschien ? Hij hapert soms tijdens het rijden OpCom clone erop gezet , die geeft de foutcode p0105 aan Inmiddels een nieuwe sensor besteld. Afwachten dus
E Ed_2016 Lid 29 jul 2016 #8 Draadbreuk dus ! Alles nagemeten, bleek dat een paar draden poreus zijn en van de stekker zijn afgebroken. Opnieuw bedraad en gesoldeerd. Alles werkt weer naar behoren Mvg
Draadbreuk dus ! Alles nagemeten, bleek dat een paar draden poreus zijn en van de stekker zijn afgebroken. Opnieuw bedraad en gesoldeerd. Alles werkt weer naar behoren Mvg