wim-v6 Forumbewoner 4 mrt 2012 #61 Jup Gaskabel van een Astra-F dacht ik zo uit mijn hoofd... C16XE gasklep is alleen maar geplaatst ivm Cruise Controle. Korte pedaalslag is dan ook weer een leuk extraatje.. Willem
Jup Gaskabel van een Astra-F dacht ik zo uit mijn hoofd... C16XE gasklep is alleen maar geplaatst ivm Cruise Controle. Korte pedaalslag is dan ook weer een leuk extraatje.. Willem
B bleucorsaboy Post best veel 5 mrt 2012 #63 nog een voordeel voor het c16xe gasklep huis je kunt hem makkelijker monteren op een powerbox van een x16xe krijg je hem alleen met 3 bouten vast of je moet de slijptol er in zetten
nog een voordeel voor het c16xe gasklep huis je kunt hem makkelijker monteren op een powerbox van een x16xe krijg je hem alleen met 3 bouten vast of je moet de slijptol er in zetten
wim-v6 Forumbewoner 5 mrt 2012 #64 niet op een C14NZ of andere motor, alleen op Fase-1 smallblock 16kleppers past deze Powerbox. Willem
J joop1970 Hoort bij de inboedel 5 mrt 2012 #65 @bleucorsaboy Bij mij zit hij met alle 4 de punten vast hoor. 4 korte draadeindjes.
B bleucorsaboy Post best veel 5 mrt 2012 #67 o doen jullie dat zo en dan op het draad eindje een moertje