Mantzel powerbox plaatsen op c16xe

Houd maar gewoon de orginele carter ontluching gasklep reinigen is nu niet zo veel werk

Maar heeft er iemand mss ook nog een lijstje welke vacuum leidingen naar waar gaan bij een c 16xe

Met mantzel powerbox ?

Mvg ken d

dat moet je zelf weten uiteraard maar dan zul je wel iets moeten fabriceren om de carterontluchting te monteren op de nieuwe luchtfilterbuis,en de vacuum leidingen zou je even moeten kijken,ik heb daar zelf ook is een x een topic over geopent en daar staat het als het goed is in en anders even op het corsanova forum kijken

@kendirven wrote:ik heb motor hellemaal gereviseerd nu ben ik powerbox aan het opbouwen en volg de handleiding van corsa novatuning site

nu word er op een gegeven moment vermeld carter ontluching aansluiten aan inlaatbuis maar waarom wordt de oude buis die naar het blok loopt

niet gewoon terug gebruikt ?

Ik heb de handleiding geschreven volgens de officiële manier. Vandaar.

maar op CorsaNovaTuning staat ook m'n oude. Zie CTC site voor m'n update.

ook mbt de egr klep ed.

@kendirven wrote:Maar heeft er iemand mss ook nog een lijstje welke vacuum leidingen naar waar gaan bij een c 16xe

Met mantzel powerbox ?

Goed opletten wat je allemaal los haalt. In principe gewoon alles weer met elkaar verbinden.

Gr Erik

Wel zit beetje moeilijk heb moter eruitgehad en is nu weer ingebouwd en weet niet goed welke slangen ikmoet bijleggen en waar de vacuum dingen allemaal heen moeten mss iemand foto's van hoe het loopt

Mvg ken d

Terug
Naar boven