E Eric BB Komt weleens kijken 8 feb 2010 #1 Rob word 09-02-2010 alweer 32 jaar... en een stuk wijzer zo te zien:jerry Gefeliciteerd jochie!!!
O Opelkees Hoort bij de inboedel 8 feb 2010 #3 jajaja morgen alweer de grote dag is de vijver al warm?? gefeliciteerd jongen:thumbup dat je maar een grote kerel mag worden:jerry
jajaja morgen alweer de grote dag is de vijver al warm?? gefeliciteerd jongen:thumbup dat je maar een grote kerel mag worden:jerry
A a-manta-turbo Post best veel 8 feb 2010 #5 hey robje gefeliciteerd alvast zo lijkt zo'n corado wel heel erg klein he
J JOZO Loopt hier de deur plat 8 feb 2010 #6 Gefeliciteerd! Dat ge nog lang MANTA mag rijden en af en toe een delleke mag etenking:
V voederbiet Loopt hier de deur plat 8 feb 2010 #7 zet die dikke nieuwe auto stereo maar op tien:afro van harte alvast:thumbup
G Ghanz Forumbewoner 8 feb 2010 #8 dat stukje wijzer vraag ik me af... op bovengaande foto afgegaan.. maaruh ook vanaf hier de hartelijke felicitatie`s
dat stukje wijzer vraag ik me af... op bovengaande foto afgegaan.. maaruh ook vanaf hier de hartelijke felicitatie`s
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 8 feb 2010 #10 gefeli en heel veel frikandellen gewenst. eet smakelijk.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 8 feb 2010 #11 ja mafkees alvast gefeliciteerd met je verjaardag ik ben het vandaag
J js 400 Komt hier geregeld 8 feb 2010 #13 gefeliciteerd man:thumbup:thumbup ik had je veel ouder geschat
M mantadevil Hoort bij de inboedel 8 feb 2010 #16 ook vanaf deze kant gefeliciteerd mafkees verstandig kan die niet wezen als ik naar de foto kijk hahahahah en ook popke kerel van harte gefeliciteert met je verjaardag
ook vanaf deze kant gefeliciteerd mafkees verstandig kan die niet wezen als ik naar de foto kijk hahahahah en ook popke kerel van harte gefeliciteert met je verjaardag
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 8 feb 2010 #18 oja stefan was er ook jarig op de achtste kingok vanuit hier gefeliciteerd en neem er een paar biertjes op
oja stefan was er ook jarig op de achtste kingok vanuit hier gefeliciteerd en neem er een paar biertjes op
S streamline Post best veel 9 feb 2010 #20 Nou Rob, Gefeliciteert en nog veel gezonde jaren:jerry Grtz