M Manta 24V Loopt hier de deur plat 12 dec 2010 #21 Ja mooie film, ben er gisteravond echt ff voor gaan zitten, Fantastisch. Zo'n dompelbad is ook wel een goede keus !
Ja mooie film, ben er gisteravond echt ff voor gaan zitten, Fantastisch. Zo'n dompelbad is ook wel een goede keus !
M manta73 Post best veel 13 dec 2010 #22 origineel gepost door mar10manta leuk ja , maar jammer van die tribel op de moterkap Ja ik wilde het niet afkraken,maar dat vind ik ook, die duitsers beginnen helemaal goed. Tot de laatste bout. Maar dan,die extra toevoeging. Friemels op de motorkap. Beter van niet.
origineel gepost door mar10manta leuk ja , maar jammer van die tribel op de moterkap Ja ik wilde het niet afkraken,maar dat vind ik ook, die duitsers beginnen helemaal goed. Tot de laatste bout. Maar dan,die extra toevoeging. Friemels op de motorkap. Beter van niet.
M manta73 Post best veel 13 dec 2010 #23 origineel gepost door mar10manta leuk ja , maar jammer van die tribel op de moterkap Ja ik wilde het niet afkraken,maar dat vind ik ook, die duitsers beginnen helemaal goed. Tot de laatste bout. Maar dan,die extra toevoeging. Friemels op de motorkap. Beter van niet.
origineel gepost door mar10manta leuk ja , maar jammer van die tribel op de moterkap Ja ik wilde het niet afkraken,maar dat vind ik ook, die duitsers beginnen helemaal goed. Tot de laatste bout. Maar dan,die extra toevoeging. Friemels op de motorkap. Beter van niet.
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 13 dec 2010 #24 hmm, toch veel bedenkingen rondom de montage van de motor en bak.
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 13 dec 2010 #25 hmm, toch veel bedenkingen rondom de montage van de motor en bak.