M manta11 Komt weleens kijken 10 nov 2009 #1 Er was rond een 7 uur een mantarepotage bezig geweest over een lime groene misschien bekende van het forum?:hmmz
Er was rond een 7 uur een mantarepotage bezig geweest over een lime groene misschien bekende van het forum?:hmmz
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 10 nov 2009 #3 Nu er toch hier een reactie is, laten we deze dan maar aanhouwe. Mooi stukje. @piet toch?
I imported_piet Komt hier geregeld 10 nov 2009 #4 ja klopt piet ik had het nog niet geplaatst vanwege tijdgebrek en tja hoop niet dat het te overdreven was
ja klopt piet ik had het nog niet geplaatst vanwege tijdgebrek en tja hoop niet dat het te overdreven was
J js 400 Komt hier geregeld 10 nov 2009 #5 jaja pietje ik heb het ook gezien,was toevallig net bij me moeder,leuk stukje hoor niks mis mee. nu zijn we alle twee in dat progamma geweest
jaja pietje ik heb het ook gezien,was toevallig net bij me moeder,leuk stukje hoor niks mis mee. nu zijn we alle twee in dat progamma geweest
I imported_piet Komt hier geregeld 10 nov 2009 #6 ja jouw stukje was ook harstikke leuk zijn we beide beroemde mannie's
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 nov 2009 #7 Zegt al genoeg als je in dat progamma komt. :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry Geintje mannen.
Zegt al genoeg als je in dat progamma komt. :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry Geintje mannen.
J js 400 Komt hier geregeld 10 nov 2009 #11 origineel gepost door Freestyler absoluut leuk stukkie :afro tot jij in beeld kwam man toen deed mijn tv niks meer
origineel gepost door Freestyler absoluut leuk stukkie :afro tot jij in beeld kwam man toen deed mijn tv niks meer
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 10 nov 2009 #12 idd ik heb het even na gezocht op ned 2 , zelfs ik sta er nog op met het kadettje
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 nov 2009 #13 Inderdaad mooi stukkie, net even op uitzending gemist gekeken. http://player.omroep.nl/?aflID=10300453
Inderdaad mooi stukkie, net even op uitzending gemist gekeken. http://player.omroep.nl/?aflID=10300453
R Redmen Post best veel 10 nov 2009 #15 hahaha super leuk filmpje vooral op het ent dat ie de auto's moet onthouden en dat ze je dan onderbreken alles vergeten enorm leuk
hahaha super leuk filmpje vooral op het ent dat ie de auto's moet onthouden en dat ze je dan onderbreken alles vergeten enorm leuk
S Stoeipoes Lid 10 nov 2009 #16 Gaaf filmpje piet ... :thumbup gij bent een nu een bekende Bner:jerry eerlijk is eerlijk dit filmpje was mooier dan die van JS Nova..... s post grtz
Gaaf filmpje piet ... :thumbup gij bent een nu een bekende Bner:jerry eerlijk is eerlijk dit filmpje was mooier dan die van JS Nova..... s post grtz
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 10 nov 2009 #17 en net ff een kadettje D zichtbaar bij blik op de weg . dacht ook nog een glimp van een goudkleurige kadett c op te vangen
en net ff een kadettje D zichtbaar bij blik op de weg . dacht ook nog een glimp van een goudkleurige kadett c op te vangen
G Ghanz Forumbewoner 10 nov 2009 #19 mooi stukkie hoor. en inderdaad dat met de auto`s onthouden.... geweldig :jerry maaruh mooi achterraam heb je piet. heb 2 zijraampjes liggen, met hetzelfde erop.
mooi stukkie hoor. en inderdaad dat met de auto`s onthouden.... geweldig :jerry maaruh mooi achterraam heb je piet. heb 2 zijraampjes liggen, met hetzelfde erop.
L lepo Komt weleens kijken 10 nov 2009 #20 Ja mooi groen is niet lelijk. Knappe manta,en de persoon achter de manta wordt ook serieus genomen. Das wel is anders geweest.
Ja mooi groen is niet lelijk. Knappe manta,en de persoon achter de manta wordt ook serieus genomen. Das wel is anders geweest.