Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een orgineel manta interieur in mijn manta maar dat is helemaal kapot nu wil ik graag dezelfde stoelen er terug in zetten maar zon interieur blijkt onvindbaar en zeldzamer als een manta 400 interieur. heeft iemand zon interieur liggen wie kan me helpen.
Heb het zelfende probleem, heb een Manta A Berlinetta met een grijs interieur, bij diverse autobekleders geweest. maar niemand kon me helpen. Stof wat in de buurt kwam van het orginele, was van een oude BMW 5 serie, maar is momenteel ook al niet niet verkrijgbaar.
Ik heb via een medeforummer t zelfde interieur gevonden dus ik ben weer hartstikke blij met het forum :thumb nu nog een keer een setje ats velgen 7 en 8 j en dan komt t ook nog een x goed met mn manta. Mocht iemand nog zon setje hebben liggen mag je altijd reageren als de tijd rijp is om het setje weg te doen :thumb