manta interieur

gsipiloot

Post vaak
ik heb een orgineel manta interieur in mijn manta maar dat is helemaal kapot nu wil ik graag dezelfde stoelen er terug in zetten maar zon interieur blijkt onvindbaar en zeldzamer als een manta 400 interieur. heeft iemand zon interieur liggen wie kan me helpen.

Gewoon zo laten, helemaal niets aan doen.

Met deze heb je véél meer belangstelling bij een meeting.

DEZE wil men allemaal zien. :thumb

:thumb

ik heb hier nog een recaro interieur te liggen methetzelfde motief, en ik heb daar ook zulke stof voor nodig

Heb het zelfende probleem, heb een Manta A Berlinetta met een grijs interieur, bij diverse autobekleders geweest. maar niemand kon me helpen. Stof wat in de buurt kwam van het orginele, was van een oude BMW 5 serie, maar is momenteel ook al niet niet verkrijgbaar.

2 van die voorstoelen heeft mantallica nog staan, althans... ze lijken erop.

ikzelf kan je aan het zelfde interieur niet helpen,

enkel in het zwart

Ik heb via een medeforummer t zelfde interieur gevonden dus ik ben weer hartstikke blij met het forum :thumb nu nog een keer een setje ats velgen 7 en 8 j en dan komt t ook nog een x goed met mn manta. Mocht iemand nog zon setje hebben liggen mag je altijd reageren als de tijd rijp is om het setje weg te doen :thumb :D

:thumb ik zie je wel verschijnen wanneer je tijd hebt.

Mijn vader is ook hardstikke blij dat ik zo eindelijk weer eens iets opgeruimd heb. :angel

Terug
Naar boven