R ralph3000 Komt weleens kijken 15 jun 2013 #21 Wat een mooie vondst :wub Wat me nog meer vreugde doet is om te zien dat zo'n auto bij een echte liefhebber terecht komt :thumb Gr. Ralph
Wat een mooie vondst :wub Wat me nog meer vreugde doet is om te zien dat zo'n auto bij een echte liefhebber terecht komt :thumb Gr. Ralph
M manta_dennis Komt hier geregeld 15 jun 2013 #23 Is zeker een mooie manta. Wordt weer netjes opgebouwd. :thumbup
G Ghanz Forumbewoner 16 jun 2013 #26 kiek an.. jij weet ze ook wel te vinden Pascal. en t ziet er wederom weer verduld goed uit !! :wors :wors :wors :wors waar haal je toch altijd die stickers zo snel vandaan ? :jerry :jerry
kiek an.. jij weet ze ook wel te vinden Pascal. en t ziet er wederom weer verduld goed uit !! :wors :wors :wors :wors waar haal je toch altijd die stickers zo snel vandaan ? :jerry :jerry
W wizardnl Komt weleens kijken 17 jun 2013 #28 pascal dat ziet er weer goed uit.. ga zo door wordt weer een mooie manta..
B Black Magic Loopt hier de deur plat 30 jul 2013 #30 ja zijn er weer mee bezig geweest het interieur zijn we aan het afbouwen maar dat kost nogal wat tijd er mist het een ander heb het wel maar moet wel zoeken en dat kost tijd zal spoedig wat foto's plaatsen
ja zijn er weer mee bezig geweest het interieur zijn we aan het afbouwen maar dat kost nogal wat tijd er mist het een ander heb het wel maar moet wel zoeken en dat kost tijd zal spoedig wat foto's plaatsen
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 1 aug 2013 #31 gaat goedkomen denk ik gaat ie mee naar Sevenum of is dat te vroeg dag :thumb
B Black Magic Loopt hier de deur plat 1 aug 2013 #32 dat is te vroeg motor moet nog gereviseerd worden en nog veel andere dingen die moeten hoop mantaclub in september
dat is te vroeg motor moet nog gereviseerd worden en nog veel andere dingen die moeten hoop mantaclub in september
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 3 aug 2013 #33 dat zou mooi zijn :thumb maar ja moet ook geen haastklus gaan worden