G Ghanz Forumbewoner 28 apr 2012 #4 zo stond er hier in de omgeving altijd een zeer smalle uitvoering van de kadett E. en een stuk van een kadett D wel geinig helaas is mijn gevel van de schuur niet zo royaal....
zo stond er hier in de omgeving altijd een zeer smalle uitvoering van de kadett E. en een stuk van een kadett D wel geinig helaas is mijn gevel van de schuur niet zo royaal....
G Ghanz Forumbewoner 28 apr 2012 #5 zo stond er hier in de omgeving altijd een zeer smalle uitvoering van de kadett E. en een stuk van een kadett D wel geinig helaas is mijn gevel van de schuur niet zo royaal....
zo stond er hier in de omgeving altijd een zeer smalle uitvoering van de kadett E. en een stuk van een kadett D wel geinig helaas is mijn gevel van de schuur niet zo royaal....
M manta11 Komt weleens kijken 29 apr 2012 #8 Leuk ik woon zelf in Terneuzen en die manta hangt er zeker al 20 jaar. Mijn vader heeft zelfs nog geholpen met het ophangen van deze manta. De eigenaar van het sloopbedrijf heeft ook nog een stuk of 10 manta's achter op het terrein staan en ik denk dat die er ook al zo lang staan.
Leuk ik woon zelf in Terneuzen en die manta hangt er zeker al 20 jaar. Mijn vader heeft zelfs nog geholpen met het ophangen van deze manta. De eigenaar van het sloopbedrijf heeft ook nog een stuk of 10 manta's achter op het terrein staan en ik denk dat die er ook al zo lang staan.
M manta11 Komt weleens kijken 29 apr 2012 #9 Leuk ik woon zelf in Terneuzen en die manta hangt er zeker al 20 jaar. Mijn vader heeft zelfs nog geholpen met het ophangen van deze manta. De eigenaar van het sloopbedrijf heeft ook nog een stuk of 10 manta's achter op het terrein staan en ik denk dat die er ook al zo lang staan.
Leuk ik woon zelf in Terneuzen en die manta hangt er zeker al 20 jaar. Mijn vader heeft zelfs nog geholpen met het ophangen van deze manta. De eigenaar van het sloopbedrijf heeft ook nog een stuk of 10 manta's achter op het terrein staan en ik denk dat die er ook al zo lang staan.
M mar10manta Komt hier geregeld 29 apr 2012 #10 als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding
als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding
M mar10manta Komt hier geregeld 29 apr 2012 #11 als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding
als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding
M manta11 Komt weleens kijken 29 apr 2012 #12 klopt een witte is zijn EK uitvoering als we het over de zelde hebben. Zijn C cabrio is ook niet verkeerd hoor.
klopt een witte is zijn EK uitvoering als we het over de zelde hebben. Zijn C cabrio is ook niet verkeerd hoor.
M manta11 Komt weleens kijken 29 apr 2012 #13 klopt een witte is zijn EK uitvoering als we het over de zelde hebben. Zijn C cabrio is ook niet verkeerd hoor.
klopt een witte is zijn EK uitvoering als we het over de zelde hebben. Zijn C cabrio is ook niet verkeerd hoor.
O opelmanta29 Post best veel 1 mei 2012 #14 Ik heb dit ook wel eens gehad maar door omstandigheden uit elkaar gehaald, het neemt als je hem niet ophangt best wat ruimte in.
Ik heb dit ook wel eens gehad maar door omstandigheden uit elkaar gehaald, het neemt als je hem niet ophangt best wat ruimte in.
O opelmanta29 Post best veel 1 mei 2012 #15 Ik heb dit ook wel eens gehad maar door omstandigheden uit elkaar gehaald, het neemt als je hem niet ophangt best wat ruimte in.
Ik heb dit ook wel eens gehad maar door omstandigheden uit elkaar gehaald, het neemt als je hem niet ophangt best wat ruimte in.
D DevilraY Post best veel 1 mei 2012 #16 @mar10manta wrote:als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding Klopt, is naar wat hun zeggen 'voor eigen gebruik'.
@mar10manta wrote:als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding Klopt, is naar wat hun zeggen 'voor eigen gebruik'.
D DevilraY Post best veel 1 mei 2012 #17 @mar10manta wrote:als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding Klopt, is naar wat hun zeggen 'voor eigen gebruik'.
@mar10manta wrote:als je hem vraagt heeft hij niets staan! heeft ook nog een leuke B ascona 2 deurs , echt een mooi ding Klopt, is naar wat hun zeggen 'voor eigen gebruik'.