W wfvdijk Komt weleens kijken 3 jul 2011 #1 http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v4rqhrjnvgce Weet iemand iets van deze (duitse) manta?
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 3 jul 2011 #2 staat hier op t forum nog 1 voor 5000 als k me niet vergis....
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 3 jul 2011 #3 staat hier op t forum nog 1 voor 5000 als k me niet vergis....
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 3 jul 2011 #6 is idd mooie manta is ook wel eens op sevenum geweest heb ik met de eigenaar nog wel woordje gewisseld in mijn (beste )duits haha maar idd mijn rode is ook te koop staat al op ned kenteken kun je ook nog in gewenste kleur spuiten ben je zelfde geld kwijt daarmee zeg ik niet dat deze te duur is want is verders mooie auto
is idd mooie manta is ook wel eens op sevenum geweest heb ik met de eigenaar nog wel woordje gewisseld in mijn (beste )duits haha maar idd mijn rode is ook te koop staat al op ned kenteken kun je ook nog in gewenste kleur spuiten ben je zelfde geld kwijt daarmee zeg ik niet dat deze te duur is want is verders mooie auto
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 3 jul 2011 #7 is idd mooie manta is ook wel eens op sevenum geweest heb ik met de eigenaar nog wel woordje gewisseld in mijn (beste )duits haha maar idd mijn rode is ook te koop staat al op ned kenteken kun je ook nog in gewenste kleur spuiten ben je zelfde geld kwijt daarmee zeg ik niet dat deze te duur is want is verders mooie auto
is idd mooie manta is ook wel eens op sevenum geweest heb ik met de eigenaar nog wel woordje gewisseld in mijn (beste )duits haha maar idd mijn rode is ook te koop staat al op ned kenteken kun je ook nog in gewenste kleur spuiten ben je zelfde geld kwijt daarmee zeg ik niet dat deze te duur is want is verders mooie auto
K kadettje-89 Komt hier geregeld 6 jul 2011 #8 hey eddie gaat jou laatste cabrio aanwinst er weer uit die mantzel nee toch
K kadettje-89 Komt hier geregeld 6 jul 2011 #9 hey eddie gaat jou laatste cabrio aanwinst er weer uit die mantzel nee toch
M mantadevil Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #10 nee eddie heeft 2 manta cabrio's 1 rode die staat te koop en een blauwe ,maar die is/was in restauratie en die mantzel is geen cabrio
nee eddie heeft 2 manta cabrio's 1 rode die staat te koop en een blauwe ,maar die is/was in restauratie en die mantzel is geen cabrio
M mantadevil Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #11 nee eddie heeft 2 manta cabrio's 1 rode die staat te koop en een blauwe ,maar die is/was in restauratie en die mantzel is geen cabrio
nee eddie heeft 2 manta cabrio's 1 rode die staat te koop en een blauwe ,maar die is/was in restauratie en die mantzel is geen cabrio
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #12 ik was toen idd van plan om de evo uitbouw te gebruiken voor de cabrio vandaag de rode voor apk gehad heeft weer een jaar er bij liep er mooi zonder problemen door
ik was toen idd van plan om de evo uitbouw te gebruiken voor de cabrio vandaag de rode voor apk gehad heeft weer een jaar er bij liep er mooi zonder problemen door
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #13 ik was toen idd van plan om de evo uitbouw te gebruiken voor de cabrio vandaag de rode voor apk gehad heeft weer een jaar er bij liep er mooi zonder problemen door
ik was toen idd van plan om de evo uitbouw te gebruiken voor de cabrio vandaag de rode voor apk gehad heeft weer een jaar er bij liep er mooi zonder problemen door