Dat weet ik nog wel! Toen moest die bumper nog mee in de Volvo! Hoelang is dat al geleden? Een jaar of 7-8? Sindsdien heeft mijn Manta geen meter meer gereden. Maar er zit nu weer schot in de zaak. Al kost het detail werk altijd heel veel tijd.
Nu ook ff snel de motor in elkaar gezet in een uurtje, maar als straks alle wijzigingen en verbeteringen moeten worden doorgevoerd, ben ik zeker weer een paar maanden met alleen de motor bezig.
Manta heeft trouwens nooit te koop, of op sloop nominatie gestaan. Het is wel jaren heel rustig geweest, dat klopt zeker! Hou het topic maar in de gaten, er zal genoeg gebeuren de komende tijd.
Doel is nu om te kijken waar de vooras evt. aangepast moet worden om alles kwijt te kunnen in de auto. Zodat ik vervolgens de vooras helemaal in orde kan maken.
Wanneer de Manta ook maar eventueel klaar zou zijn, heb ik geen idee van. Beleef veel plezier aan het ermee bezig zijn. En verwacht er nog zeker wel een jaar mee bezig te zijn, winter van 2014-2015 lijkt me een mooi streven :wtf