Om mijn kromme gasklep probleem op te lossen heb ik vorige week maar een "nieuwe" set gekocht, compleet op de injectors na.
Totale uitgave 5 tientjes, das wel even wat leuker dan een setje jenvey's aanschaffen. :wors
De TB's zijn nu bijna klaar, het begint nu wel te kriebelen.
Morgen even een Pipercross PX500 filter bestellen, hopelijk ook woensdag binnen.
Wel een geruststelling, na een avondje met diverse mallen passen en meten, het blok iets lager gelegd en een heel klein beetje kantelen (milimeter werk, geen scheef carter dus!), heb ik nu toch vertrouwen een goed passend filter te hebben gevonden, niet een van de grootste, dat mag duidelijk zijn...
Het was even spannend, want ja, de TB's staan best schuin, en de inlaat was toch wel vrij lang geworden... Maar het is gelukt.
De kelken zijn hopelijk woensdag ook binnen, origineel hayabusa, deze zijn van rubber en zorgen gelijk voor een perfekte aansluiting tussen TB en achterplaat filter, door deze vinding ook weer een puzzeltje minder.
Dan gaskabel nog pasmaken, en kabel voor de handchoke (ook origineel hayabusa, ideaal)
Daarna hoofdzakelijk nog werk aan de bedrading.