Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee deze komen er in....... (liggen bij de stoffeerder trouwens)
Heb ik nou de verkeerde gepakt? Weet het zelf niet meer. Ik heb wel eens een complete set gehad, maar kan me de achterpanelen niet meer goed herinneren.
Als er andere achterpanelen horen bij dit interieur ben ik benieuwd welke.
Mooi interieur voor die kleur ja! Voor zover ik weet horen grijze panelen bij het GSI-interieur, ik heb zelf ook zwarte in mijn B1 tezamen met zo'n Recaro interieur.
Nee deze komen er in....... (liggen bij de stoffeerder trouwens)
Heb ik nou de verkeerde gepakt? Weet het zelf niet meer. Ik heb wel eens een complete set gehad, maar kan me de achterpanelen niet meer goed herinneren.
Als er andere achterpanelen horen bij dit interieur ben ik benieuwd welke.
Hier een foto van de GSI die ik had, volgens mij zijn die toch lichter.
Bovendien zijn de panelen die ik nu heb nog wat stoffig... Maar dat neemt niet weg dat ik niet zeker meer weet wat nu origineel hoort bij dit interieur. Kon ook een zwart zijpaneel zijn met zo'n chromen strip er in denk ik.
Mooi interieur voor die kleur ja! Voor zover ik weet horen grijze panelen bij het GSI-interieur, ik heb zelf ook zwarte in mijn B1 tezamen met zo'n Recaro interieur.
Hier een foto van de GSI die ik had, volgens mij zijn die toch lichter.
Bovendien zijn de panelen die ik nu heb nog wat stoffig... Maar dat neemt niet weg dat ik niet zeker meer weet wat nu origineel hoort bij dit interieur. Kon ook een zwart zijpaneel zijn met zo'n chromen strip er in denk ik.