M McLambo Hoort bij de inboedel 28 sep 2010 #163 Komen er dan ook zwaailampen op de Manta? Of hoef je niet met eigen vervoer naar je nieuwe werk straks :jerry
Komen er dan ook zwaailampen op de Manta? Of hoef je niet met eigen vervoer naar je nieuwe werk straks :jerry
M mantadevil Hoort bij de inboedel 3 okt 2010 #165 gisteravond toch weer even wezen kijken bij de manta ,en besloten volgende week weer paar avondjes tijd voor vrij te maken om er verder mee te gaan onder tussen ook onderdeel gehaald zodat 1 gastank uit me kofferbak van de vauxhall kan 2 is leuk je heb wel 105liter gas ,maar nadeel geen ruimte meer met 2 tanken naast elkaar. dus dat er ook uit dan ligt lpg installatie ook helemaal klaar voor de manta maar ja of ik er nog mee ga rijden deze winter weet ik niet klaar moet ie wel maar mischien blijft hij als die klaar is en apk gekeurd toch maar lekker op stal staan tot de zomer er is
gisteravond toch weer even wezen kijken bij de manta ,en besloten volgende week weer paar avondjes tijd voor vrij te maken om er verder mee te gaan onder tussen ook onderdeel gehaald zodat 1 gastank uit me kofferbak van de vauxhall kan 2 is leuk je heb wel 105liter gas ,maar nadeel geen ruimte meer met 2 tanken naast elkaar. dus dat er ook uit dan ligt lpg installatie ook helemaal klaar voor de manta maar ja of ik er nog mee ga rijden deze winter weet ik niet klaar moet ie wel maar mischien blijft hij als die klaar is en apk gekeurd toch maar lekker op stal staan tot de zomer er is
M mantadevil Hoort bij de inboedel 3 okt 2010 #166 tussen het schilderen door had ik vandaag even tijd om de trommels schoon te maken en in kleur te zetten kunnen die er van de week ook op en kan alles ontlucht worden is dat ook weer klaar
tussen het schilderen door had ik vandaag even tijd om de trommels schoon te maken en in kleur te zetten kunnen die er van de week ook op en kan alles ontlucht worden is dat ook weer klaar
M mantadevil Hoort bij de inboedel 6 okt 2010 #167 aankomend weekend gaan we weer aan de slag met de manta :wors kinderkamer is tot zo ver klaar dus nu weer effe tijd voor de andere hobby :jerry
aankomend weekend gaan we weer aan de slag met de manta :wors kinderkamer is tot zo ver klaar dus nu weer effe tijd voor de andere hobby :jerry
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 7 okt 2010 #169 aankomend weekend gaan we weer aan de slag met de manta kinderkamer is tot zo ver klaar dus nu weer effe tijd voor de andere hobby ach vind dat maken vann kinderen ook wel mooie hobbie:jerry:jerry maak hem maar verder klaar kom ik over tydje wel die kant op als je der niet uit komt met lpg
aankomend weekend gaan we weer aan de slag met de manta kinderkamer is tot zo ver klaar dus nu weer effe tijd voor de andere hobby ach vind dat maken vann kinderen ook wel mooie hobbie:jerry:jerry maak hem maar verder klaar kom ik over tydje wel die kant op als je der niet uit komt met lpg
M mantadevil Hoort bij de inboedel 8 okt 2010 #170 ja maken er van is mooie hobby,maar kan ook vermoeiend wezen hahahaha zou fijn wezen ja ,scheelt mij zoeken waar wat aangesloten moet worden ,hoewel de vorige eigenaar alles netjes genoteerd had:wors maar voorbeeld altijd goed erbij
ja maken er van is mooie hobby,maar kan ook vermoeiend wezen hahahaha zou fijn wezen ja ,scheelt mij zoeken waar wat aangesloten moet worden ,hoewel de vorige eigenaar alles netjes genoteerd had:wors maar voorbeeld altijd goed erbij
M mantadevil Hoort bij de inboedel 10 okt 2010 #171 vandaag weer effe bezig geweest eerst ging het al klote omdat blijkt dat ik de complete achterremmen vervangen kan ,maar goed dat mag na zolang stil staan toen bak bijgevult omdat te kijken naar het blok gelukkig met blok niets aan de hand ,maar na een tijd gelopen te hebben brand me verdome de kabelboom door die er dus net inlaguke ook is me hierdoor de kabelboom van de injectie door gesmolten zal straks wat foto's posten hiervan dus nu weer andere boompjes erin en dan hopen dat ik er mee geluk mee heb
vandaag weer effe bezig geweest eerst ging het al klote omdat blijkt dat ik de complete achterremmen vervangen kan ,maar goed dat mag na zolang stil staan toen bak bijgevult omdat te kijken naar het blok gelukkig met blok niets aan de hand ,maar na een tijd gelopen te hebben brand me verdome de kabelboom door die er dus net inlaguke ook is me hierdoor de kabelboom van de injectie door gesmolten zal straks wat foto's posten hiervan dus nu weer andere boompjes erin en dan hopen dat ik er mee geluk mee heb
M mantadevil Hoort bij de inboedel 10 okt 2010 #172 hierbij wat foto's en zo staat hij er nu even bij in een hoekkie tussen de landbouw machines en boot
M McLambo Hoort bij de inboedel 10 okt 2010 #173 Het zit ook niet mee zeg. Wat is de oorzaak van de sluiting? Kun je niet simpel wat nieuwe adertjes trekken?
Het zit ook niet mee zeg. Wat is de oorzaak van de sluiting? Kun je niet simpel wat nieuwe adertjes trekken?
M mantadevil Hoort bij de inboedel 11 okt 2010 #174 weet niet waar het in zit ,maar haal hem er geheel weer uit heb al weer een andere boom gevonden dus die haal ik van de week en hoop dan dat het mee zit en dat het wel goed is mag ook wel eens alles loopt tegen
weet niet waar het in zit ,maar haal hem er geheel weer uit heb al weer een andere boom gevonden dus die haal ik van de week en hoop dan dat het mee zit en dat het wel goed is mag ook wel eens alles loopt tegen
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 11 okt 2010 #175 ach hoe meer je der aan doet des te meer ga je der van houden
M mantadevil Hoort bij de inboedel 11 okt 2010 #176 Originally posted by eddepet007 ach hoe meer je der aan doet des te meer ga je der van houden hahah nou geloof me was gisteren even op het punt van haten geloof me:jerry maarja tis niet anders he volgende keer weer vol goede moed verder
Originally posted by eddepet007 ach hoe meer je der aan doet des te meer ga je der van houden hahah nou geloof me was gisteren even op het punt van haten geloof me:jerry maarja tis niet anders he volgende keer weer vol goede moed verder
G Ghanz Forumbewoner 11 okt 2010 #177 tja, soms gaat het met zn ups en downs. maar al lang mooi dat de manta blijft
M mantadevil Hoort bij de inboedel 12 okt 2010 #178 ja we zijn er druk mee bezig ,maar soms loopt het wel eens tegen
H Hendri Komt hier geregeld 12 okt 2010 #179 Het moet ook wel eens tegen zitten anders is erg geen zak aan:afro
M mantadevil Hoort bij de inboedel 12 okt 2010 #180 klopt maar ben er lang genoeg mee bezig wil hem nu ook wel eens klaar hebben dan is het balen als dit weer gebeurd maar komt ook wel weer goed
klopt maar ben er lang genoeg mee bezig wil hem nu ook wel eens klaar hebben dan is het balen als dit weer gebeurd maar komt ook wel weer goed