M McLambo Hoort bij de inboedel 27 apr 2010 #41 Bij mij zitten op dat naadje onderaan de kont ook allemaal blaasjes Hoe werk je dat vierkantje verder af op de kont? Of zit daar de bumper overheen?
Bij mij zitten op dat naadje onderaan de kont ook allemaal blaasjes Hoe werk je dat vierkantje verder af op de kont? Of zit daar de bumper overheen?
M mantadevil Hoort bij de inboedel 27 apr 2010 #42 die slijp ik vlak dan weer af plamuren en dan in de zwarte verf spuit hem denk ik onder de bumper in de antisteenslag
die slijp ik vlak dan weer af plamuren en dan in de zwarte verf spuit hem denk ik onder de bumper in de antisteenslag
M mantadevil Hoort bij de inboedel 28 apr 2010 #43 manta staat inmiddels helemaal in de tectyl en staat weer op zijn wielen kortom nu kan het leuke werk beginnen het opbouwen van de manta wel moet onder de kap ook weer even een nieuw verf laagje ,maar dat word net als het was weer zwart. daarna kan de kabelboom er weer in en kan die van binnen opgebouwd worden maar moet eerst nog even vloerbedekking en deur panelen vinden
manta staat inmiddels helemaal in de tectyl en staat weer op zijn wielen kortom nu kan het leuke werk beginnen het opbouwen van de manta wel moet onder de kap ook weer even een nieuw verf laagje ,maar dat word net als het was weer zwart. daarna kan de kabelboom er weer in en kan die van binnen opgebouwd worden maar moet eerst nog even vloerbedekking en deur panelen vinden
M mantadevil Hoort bij de inboedel 28 apr 2010 #44 zo deur panelen en vloer bedekking is ook gevonden dus opbouwen kan beginnen maar eerst moest de vloer van binnen nog afgewerkt worden ,en dat werkje nam mijn schatje voor haar rekening soms is ze best lief:wub en zo is het eindresultaat van haar schilder werk geworden ziet er weer erg strak uit van binnen
zo deur panelen en vloer bedekking is ook gevonden dus opbouwen kan beginnen maar eerst moest de vloer van binnen nog afgewerkt worden ,en dat werkje nam mijn schatje voor haar rekening soms is ze best lief:wub en zo is het eindresultaat van haar schilder werk geworden ziet er weer erg strak uit van binnen
M McLambo Hoort bij de inboedel 29 apr 2010 #45 Netjes!! Heb laatst ook de bodem in de gronding gezet. Is nog best een klus hoor!
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 apr 2010 #46 nou je heb delen genoeg eerst dus hup aant werk ermee kun je mee iig met de frieslandrit
M mantadevil Hoort bij de inboedel 30 apr 2010 #47 ja heb alle onderdelen voor de binnen kant dus kabelboom erin en dan kan d ebinnenkant klaar gemaakt worden . maar zal even paar dagen duren ben ik bang miste vanacht een paar tree'en van det rap toen ik naar beneden wilde dus heb best wat last van me ribben dacht dat ik al beneden was:jerry maarja die laatste 2 moest ik ook nog hebben hahaha
ja heb alle onderdelen voor de binnen kant dus kabelboom erin en dan kan d ebinnenkant klaar gemaakt worden . maar zal even paar dagen duren ben ik bang miste vanacht een paar tree'en van det rap toen ik naar beneden wilde dus heb best wat last van me ribben dacht dat ik al beneden was:jerry maarja die laatste 2 moest ik ook nog hebben hahaha
M mantadevil Hoort bij de inboedel 2 mei 2010 #48 vandaag de motor ruimte weer mooi zwart gespoten en gelijk kleppendeksel van de 2.2 mee naar huis genomen voor een poets beurd moet zeggen knapt er wel van op
vandaag de motor ruimte weer mooi zwart gespoten en gelijk kleppendeksel van de 2.2 mee naar huis genomen voor een poets beurd moet zeggen knapt er wel van op
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 4 mei 2010 #50 effe goeie kabelboom zoeken ,kun je binnenkant ook op bouwen
M mantadevil Hoort bij de inboedel 7 mei 2010 #51 zo weer even paar pics zoals gezegt heb ik de motor ruimte weer even opgefrist wat zeker de moeite waard was na het verwijderen van de kranten zag het er zo uit daarna de goede kabelboom naast de auto gelegt was even puzzelen wand zat een heel klein beetje in elkaar en zo ligt het er nu bij kabelboom zit er bijna helemaal in moet nog een paar draadjes leggen en dan kan dachbord er ook weer in en kan binnen kant opgebouwd worden
zo weer even paar pics zoals gezegt heb ik de motor ruimte weer even opgefrist wat zeker de moeite waard was na het verwijderen van de kranten zag het er zo uit daarna de goede kabelboom naast de auto gelegt was even puzzelen wand zat een heel klein beetje in elkaar en zo ligt het er nu bij kabelboom zit er bijna helemaal in moet nog een paar draadjes leggen en dan kan dachbord er ook weer in en kan binnen kant opgebouwd worden
M McLambo Hoort bij de inboedel 7 mei 2010 #52 Ziet er goed uit. Heb je de motorruimite eerst voorbereid (schuren, ontvetten, etc etc) of gewoon er overheen geblazen?
Ziet er goed uit. Heb je de motorruimite eerst voorbereid (schuren, ontvetten, etc etc) of gewoon er overheen geblazen?
M mantadevil Hoort bij de inboedel 7 mei 2010 #53 heb hem eerst ontvet ,toen licht opgeschuurt en toen weer ontvet en toen in kleur gezet . hij was al zwart dus heb er geen primer onder gedaan ging ook enkel om een opfris beurt
heb hem eerst ontvet ,toen licht opgeschuurt en toen weer ontvet en toen in kleur gezet . hij was al zwart dus heb er geen primer onder gedaan ging ook enkel om een opfris beurt
M mantadevil Hoort bij de inboedel 10 mei 2010 #54 vandaag maar eens de inlaat buis weer in elkaar gezet moet zeggen vind hem wel mooi geworden zo in deze kleuren zo was hij en zo is hij geworden
vandaag maar eens de inlaat buis weer in elkaar gezet moet zeggen vind hem wel mooi geworden zo in deze kleuren zo was hij en zo is hij geworden
M McLambo Hoort bij de inboedel 10 mei 2010 #55 Donders, dat ziet er strak uit man! :wors Hoe krijg je die gasklep weer zo mooi gedekt? Welke verf, en hoe heb je het voorbehandeld? En die nippels, nieuw? of ook opgeleukt?
Donders, dat ziet er strak uit man! :wors Hoe krijg je die gasklep weer zo mooi gedekt? Welke verf, en hoe heb je het voorbehandeld? En die nippels, nieuw? of ook opgeleukt?
M mantadevil Hoort bij de inboedel 10 mei 2010 #56 simpel weg verf van de action a 1,99 per spuitbus verder goedwoon goed ontvet en waar nodig geschuurt nippels gewoon goed schoongemaakt . met wat aandacht maakt je er wel wat van :wors
simpel weg verf van de action a 1,99 per spuitbus verder goedwoon goed ontvet en waar nodig geschuurt nippels gewoon goed schoongemaakt . met wat aandacht maakt je er wel wat van :wors
M mantadevil Hoort bij de inboedel 11 mei 2010 #58 er zijn wel meer dingen die mensen niet van mij verwachten :jerry
M mantadevil Hoort bij de inboedel 12 mei 2010 #60 met de vrouw is alles goed hoor hans die is zelfs aan het helpen met de manta hier is ze bezig met bezigheids therapie en zo is het eind reslultaat geworden verder liggen nu thermostaathuis en de LMM te drogen ,die staan ook weer in een fris nieuw zilveren jasje
met de vrouw is alles goed hoor hans die is zelfs aan het helpen met de manta hier is ze bezig met bezigheids therapie en zo is het eind reslultaat geworden verder liggen nu thermostaathuis en de LMM te drogen ,die staan ook weer in een fris nieuw zilveren jasje