M manta1900 Komt weleens kijken 12 mei 2014 #41 @JOZO wrote:Ben benieuwd hoe jij je kooi gaat maken! Maar ziet er iig goed uit! 1x goed aanpakken is het halve werk! Binnenkort foto's
@JOZO wrote:Ben benieuwd hoe jij je kooi gaat maken! Maar ziet er iig goed uit! 1x goed aanpakken is het halve werk! Binnenkort foto's
J JOZO Loopt hier de deur plat 12 mei 2014 #42 Ben benieuwd hoe jij je kooi gaat maken! Maar ziet er iig goed uit! 1x goed aanpakken is het halve werk!
Ben benieuwd hoe jij je kooi gaat maken! Maar ziet er iig goed uit! 1x goed aanpakken is het halve werk!
M manta1900 Komt weleens kijken 29 mei 2014 #43 terug een beetje kunnen doen steunen gelast rolkooi LA RA Middelste stuk eens gefit voorste nog eens gefit nog eens om wat meters buis gaan binnenkort
terug een beetje kunnen doen steunen gelast rolkooi LA RA Middelste stuk eens gefit voorste nog eens gefit nog eens om wat meters buis gaan binnenkort
M manta1900 Komt weleens kijken 12 mei 2014 #44 @JOZO wrote:Ben benieuwd hoe jij je kooi gaat maken! Maar ziet er iig goed uit! 1x goed aanpakken is het halve werk! Binnenkort foto's
@JOZO wrote:Ben benieuwd hoe jij je kooi gaat maken! Maar ziet er iig goed uit! 1x goed aanpakken is het halve werk! Binnenkort foto's
M Manta-aero Komt hier geregeld 29 mei 2014 #45 Dat ziet er top uit! Ik hou dit topic in de gaten, succes ermee!
M manta1900 Komt weleens kijken 29 mei 2014 #46 terug een beetje kunnen doen steunen gelast rolkooi LA RA Middelste stuk eens gefit voorste nog eens gefit nog eens om wat meters buis gaan binnenkort
terug een beetje kunnen doen steunen gelast rolkooi LA RA Middelste stuk eens gefit voorste nog eens gefit nog eens om wat meters buis gaan binnenkort
M Manta-aero Komt hier geregeld 29 mei 2014 #48 Dat ziet er top uit! Ik hou dit topic in de gaten, succes ermee!
F Fearless Forumbewoner 29 mei 2014 #49 Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring?
Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring?
M manta1900 Komt weleens kijken 30 mei 2014 #51 @Fearless wrote:Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring? Remschijven achter zijn van de astra f, wel nog een pasring maken
@Fearless wrote:Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring? Remschijven achter zijn van de astra f, wel nog een pasring maken
F Fearless Forumbewoner 29 mei 2014 #52 Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring?
Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring?
M manta1900 Komt weleens kijken 30 mei 2014 #53 @Fearless wrote:Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring? Remschijven achter zijn van de astra f, wel nog een pasring maken
@Fearless wrote:Machtig mooi. en :kewlpics Ik wil zelf ook remschijven op mijn achteras, nou weet ik niet hoever een Rekord C as het zelfde is. Dus wordt het gewoon even passen en meten. Welke remschijven heb je gebruikt? de bmw 318 schijfjes? Werkt dat zonder pasring? Remschijven achter zijn van de astra f, wel nog een pasring maken
M manta1900 Komt weleens kijken 2 jun 2014 #54 eerste hoek ingelast handrem nog eens aangepast morgen ander hoeken inlassen
M manta1900 Komt weleens kijken 2 jun 2014 #55 eerste hoek ingelast handrem nog eens aangepast morgen ander hoeken inlassen
F Fearless Forumbewoner 2 jun 2014 #56 Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra?
Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra?
F Fearless Forumbewoner 2 jun 2014 #57 Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra?
Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra?
M manta1900 Komt weleens kijken 3 jun 2014 #58 @Fearless wrote:Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra? Nee heb de voorste van de manta achteraan gezet, blokjes aanpassen en ok ;-) Zal ik zeker wel kunnen remmen ;-)
@Fearless wrote:Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra? Nee heb de voorste van de manta achteraan gezet, blokjes aanpassen en ok ;-) Zal ik zeker wel kunnen remmen ;-)
M manta1900 Komt weleens kijken 3 jun 2014 #59 @Fearless wrote:Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra? Nee heb de voorste van de manta achteraan gezet, blokjes aanpassen en ok ;-) Zal ik zeker wel kunnen remmen ;-)
@Fearless wrote:Netjes hoor. Stiekem wil ik ook wel een kooi in mn projectje :wub Welke remklauwen ga je gebruiken op je achteras dan? Omdat je ook een hydraulische handrem gaat gebruiken? Ook van een Astra? Nee heb de voorste van de manta achteraan gezet, blokjes aanpassen en ok ;-) Zal ik zeker wel kunnen remmen ;-)