Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil iets aan de muur maken wat je dan weer weg kan klappen als je klaar bent. Bakje er onder is wel handig want mn nieuwe epoxyvloer is niet echt lasspetter-proof...Heb hier en daar al een brandplek :jerry
Auto staat al meer dan een maand in de carrosserie. Normaal gezien zal ik hem volgend weekend kunnen halen :thumb
de motor zit bij iemand die er 50pk extra gaat uithalen king: het wordt een 2l en er wordt overal wel wat aangepast maar het belangrijkste is dat het een volledige nieuwe wordt.
enige minpunt is dan wel dat ik er heeeeeeeel veeeeeel geduld ga moeten voor hebben :cry
ondertussen heb ik mijn matten opgekuist en nog wat onderdelen verzamelt ...
de meeste onderdelen zijn opgekuist en klaar om te monteren
Als hij maar goed rijd en niet te veel in panne staat dan ben ik al lang tevreden en ik heb remmen die voorzien zijn op 60 pk dus 150 zou denk ik toch wat te veel van het goede zijn.
ik zit nog maar halfweg maar ik krijg al schrik hoeveel het mij gaat kosten
Ideeën genoeg om het goed te doen maar aan alles zit een prijskaartje
Vooral dat prijskaartje heeft mijn ideeën al wat doen veranderen de laatste tijd