Zo het werdt wel weer eens tijd om te laten zien wat er gebeurt is de afgelopen tijd.
Zo staat die er nu bij:
Bumpers erop, tevens ook chrome ringen in me wielen gezet. Dit is wel heel erg mooi, nog eventjes kijken of ik nieuwe aan kan komen. Daarna ook direct eventjes de powertech dopjes er goed op zetten. Die hangen nu op half 11 eventjes om te laten zien.
Dashboard erin incl. De kabel boom in de kabine en verlichting etc is helemaal aangesloten.
Druk bezig geweest met de motor, ben alleen nog niet zo tevreden met mijn dynamo.. Alles is netjes gemaakt in de motorruimte behalve dat verdoemde roestige ding. Die moet ik een keer nieuw kopen. Dat gebeurt wel wanneer ik hem rijdend heb. Voor de time being eventjes deze aanhouden.. Nja je ziet het wel, het breekt het geheel wel af..
De koni's achter zitten er al op, maar moet de manta wss een paar cm verlagen omdat ze te ver uit elkaar staan.
En nog wat overige foto's
Goed nieuws!
We hebben langs de garage die we gebruiken ook nog een hooijberg die we een heletijd geleden opgeknapt hebben. Deze heeft 3 brede garage blokken. 1 Blok word gebruikt voor de aanhanger en de andere zal dalijk voorzien worden van een BRUG

Wanneer de brug ( hoop deze vakantie) Geinstalleerd is. kan ik beginnen aan de leidingen etc.
Groetjes peter