De volgende klus is of het interrieur afbouwen met het midden console en de radio, plus de stoelen en electriciteit.Centrale vergrendeling etc, ondertussen werk ik aan de remmen voor en achter.
Een kennis van me heeft de voor klauwen helemaal gereviseerd, die verwacht ik elk moment maar er waren wat problemen met de originele bouten. Wanneer die thuis zijn zal het plug en play zijn en kan ik het voorste gedeelte in orde maken met de leidingen.
Deze of volgende week haal ik de schijven en adapterplaten op voor het remsysteem achter. Dan kunnen de leidingen ook gelegd worden
Wat het benzine systeem betreft, ben op dit moment de benzine pomp en reservoire in orde aan het maken. De tank kan helemaal lek vrij gemaakt worden en gecoat, wanneer dit is geinstalleerd leg ik ook de benzine leidingen. Na deze stap is de motor zo goed als rijklaar en kunnen we een eerste start "proberen" het is niet zeker of de motor loopt namelijk. Ga ik wel vanuit natuurlijk, maar heeft een tijd stil gelegen.
Ik houd jullie op de hoogte, ik heb zonet de Pioneer op gehaald.. ben helemaal in m'n nopjes want het is echt een prachtig apparaat wat het manta interrieur zeker goed zal doen.