Zo, elektrische fan doet het ook. Conclusie: Te licht afgezekerd.
Pas bij een 30A zekering klapte hij er niet meer uit. De fan trekt wel enorm veel stroom, auto slaat bij stationair lopen af als de fan inkomt. Heb er nu voor te proberen een hele kleine accu in staan, ik denk als ik een grotere accu gebruik dat dit probleem al minder is. Mocht dat niet niet werken, probeer ik een condensator voor de fan te zetten om de aanloopstroom te verlagen.
Daarnaast ook nog een minpuntje, zojuist met de auto terug de brug oprijden klapte de slang van de oliekoeler eraf bij het filter, de hele motorruimte, onderkant van de auto en de halve garage onder de olie. :fy1 :swear
Ik moet zeggen dat ik het vermogen nu al niet tegen vind vallen. Ding gaat eigenlijk al als de brandweer. Heb nu wheelspin tot in de 4e versnelling. Heb al gemerkt dat ik nog wel wat moet gaan experimenteren met de verhoudingen van het diff achter.
Mijn daily is een Volvo 850 T5 met +/- 250 pk, maar toch is de manta nu al een stuk vlotter, turbo spoelt ook veel eerder op.
Oja @ louwe,
Dit is een op maat gemaakte gaskabel door Remkaflex, dus lijkt vanwege de sticker net een remkabel maar dat is het niet