I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 1 apr 2010 #1 Na jaren wikken en wegen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb gekozen om mijn droom te verwezelijken. Helaas moest ik echter hiervoor mijn beide Manta's inruilen :cry Dit wordt mijn nieuwe aanwinst :wub:wub:wub -->klik
Na jaren wikken en wegen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb gekozen om mijn droom te verwezelijken. Helaas moest ik echter hiervoor mijn beide Manta's inruilen :cry Dit wordt mijn nieuwe aanwinst :wub:wub:wub -->klik
G gina Komt weleens kijken 1 apr 2010 #3 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Kevers zijn geweldig leuke auto's. Ik heb ook 2 maten die er alle twee eentje hebben en het rijd echt grappig.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Kevers zijn geweldig leuke auto's. Ik heb ook 2 maten die er alle twee eentje hebben en het rijd echt grappig.
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #4 1 april Arjan!!! Je blijft het ook proberen hé? :hmmz:thumbdown:jerry
J JOZO Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #5 origineel gepost door Pastra 1 April grap zeker:hmmz lijkt er verdacht veel op... Manta's doe je niet zo makkelijk van de hand voor zo'n kever
origineel gepost door Pastra 1 April grap zeker:hmmz lijkt er verdacht veel op... Manta's doe je niet zo makkelijk van de hand voor zo'n kever
J JOZO Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #6 origineel gepost door Pastra 1 April grap zeker:hmmz lijkt er verdacht veel op... Manta's doe je niet zo makkelijk van de hand voor zo'n kever
origineel gepost door Pastra 1 April grap zeker:hmmz lijkt er verdacht veel op... Manta's doe je niet zo makkelijk van de hand voor zo'n kever
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #7 1 april Arjan!!! Je blijft het ook proberen hé? :hmmz:thumbdown:jerry
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 1 apr 2010 #8 denk dat ie een klap van de molen gehad heeft je moet toch wat verzinnen he op 1 april
S Stender Hoort bij de inboedel 1 apr 2010 #12 Donderdag ruilen of niet, haha. Lijkt mij ene goede grap, maar des te harder lacht hij als het geen grap is :jerry
Donderdag ruilen of niet, haha. Lijkt mij ene goede grap, maar des te harder lacht hij als het geen grap is :jerry
B babyblue Komt hier geregeld 1 apr 2010 #13 Het is wel een mooie kever:thumbup maar het is ook 1 april:jerry
K Keesjr Komt hier geregeld 1 apr 2010 #15 32 maart haha!! Kevers moet je tegen sproeien, niet mee rijden!!
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #18 origineel gepost door Keesjr 32 maart haha!! Kevers moet je tegen sproeien, niet mee rijden!!
T TonSR Loopt hier de deur plat 1 apr 2010 #20 eigenlijk best wel een goeije keuze,2 roestbakken voor een net cabrio kever:wub:wub vgr tonsr.