Mancona CC project

Hij zoekt nog wel een set veren van een Ascona Diesel gezien die 24 klapper in de aanhangwagen. :thumb :jerry

Maar eens wat bandjes om het staal "geknald" :shock: :jerry

xknmfp.jpg

opusrd.jpg

Zo kleine plan verandering eerst de auto bijwerken in kleur daarna hele ding grijs maken.

Plan voor van de week is paar gaatjes dicht maken, kleurtje bijwerken en radiateur erin.

23j0eb7.jpg

Hier is hij dus gebleven :wors

Vaak gekeken op Speurders omdat ik hem stiekem erg mooi vond :angel

Ze hadden nooit de Manta CC uit moeten brengen maar de Ascona B CC :thumbup

Vrij weinig aan de manc gedaan, wel stukje mee gereden en nog wat spullen gekocht.

las apparaat voor de paar gaatjes die erin zitten, nieuwe radiateur omdat er een 1600 rad inzit, ook nog een gordelset en een onderste rad slang gehaald bij ompk :thumb

35b74t3.jpg

29zbo78.jpg

Wieltjes zitten eronder en ook andere motorkap erop, helaas zit er toch aardig wat rotterij op de dieselkap dus die is even aan de kant. Hopelijk eerdaags wat verf erop smeren, maar daar moet ik even een plekkie binnen voor vinden.

hier wat plaatjes:

30lns4n.jpg

5nr7di.jpg

5lcf1w.jpg

16lmz9t.jpg

Ja ik vond het ook altijd al een leuke combi, voor de af fabriek versie had beter een scirocco 2 kunnen kopen :jerry

alhoewel ik een originele CC gsi ook niet verkeerd vind hoor!

komt hier ook in orde , leuke neus als ik een manta cc , zou willen zou het zo eentje zijn

met een ascona neus erop

grtz

zo van de week wat gaatjes dicht gepriekt, lassen is ff wennen met instellingen enzo, interieur ook maar leeg getrokken tijdens deze werkzaamheden.

Rotte accu bak

x0zk3p.jpg

Gapend gat :shock:

2j5f7lc.jpg

Muntjes voor de kroeg gevonden onder het tapijt :jerry

2myam3b.jpg

Plaatje passen

2pzwha0.jpg

Gaatje weer dicht

2ahw6q1.jpg

Morgen weer verder met wat laswerk en het kabelboom gat erin knutselen, daarna die geweldige kleur erop smeren :afro

Terug
Naar boven