O opel-limbo Loopt hier de deur plat 8 sep 2011 #22 Hey provinciegenoot, Welkom hier met je nette Vec en veel veilige kilometers gewenst. Greetz Roel met een I.
Hey provinciegenoot, Welkom hier met je nette Vec en veel veilige kilometers gewenst. Greetz Roel met een I.
D dappie Komt hier geregeld 8 sep 2011 #27 zo, wat een straf, dat jij hier in moet rijden welkom ron, wees er zuinig mee, mooie vectra :thumb
K kleinegee Komt weleens kijken 8 sep 2011 #29 Mooie Vec heel veel plezier er mee. en nog ideeen om het een en ander aan te passen?
D dappie Komt hier geregeld 8 sep 2011 #30 zo, wat een straf, dat jij hier in moet rijden welkom ron, wees er zuinig mee, mooie vectra :thumb
G Gupy Komt hier geregeld 8 sep 2011 #31 Welkom hier. Goede keuze natuurlijk, maar dat zul je zelf ook wel vinden. Neeritter en Ittervoort ben ik ook wel vaker te vinden, maar woon er niet. king:
Welkom hier. Goede keuze natuurlijk, maar dat zul je zelf ook wel vinden. Neeritter en Ittervoort ben ik ook wel vaker te vinden, maar woon er niet. king:
K kleinegee Komt weleens kijken 8 sep 2011 #32 Mooie Vec heel veel plezier er mee. en nog ideeen om het een en ander aan te passen?
D drempelvrees Komt hier geregeld 9 sep 2011 #33 Welkom en een nette auto, veel plezier ermee. Verder nog plannen met je auto??
G Gupy Komt hier geregeld 8 sep 2011 #34 Welkom hier. Goede keuze natuurlijk, maar dat zul je zelf ook wel vinden. Neeritter en Ittervoort ben ik ook wel vaker te vinden, maar woon er niet. king:
Welkom hier. Goede keuze natuurlijk, maar dat zul je zelf ook wel vinden. Neeritter en Ittervoort ben ik ook wel vaker te vinden, maar woon er niet. king:
D drempelvrees Komt hier geregeld 9 sep 2011 #36 Welkom en een nette auto, veel plezier ermee. Verder nog plannen met je auto??
S streetpreacher Lid 9 sep 2011 #37 @drempelvrees wrote:Welkom en een nette auto, veel plezier ermee. Verder nog plannen met je auto?? mmm het eerste zal denk ik zijn de orginle radio eruit en dubbel din terug
@drempelvrees wrote:Welkom en een nette auto, veel plezier ermee. Verder nog plannen met je auto?? mmm het eerste zal denk ik zijn de orginle radio eruit en dubbel din terug
S streetpreacher Lid 9 sep 2011 #40 @drempelvrees wrote:Welkom en een nette auto, veel plezier ermee. Verder nog plannen met je auto?? mmm het eerste zal denk ik zijn de orginle radio eruit en dubbel din terug
@drempelvrees wrote:Welkom en een nette auto, veel plezier ermee. Verder nog plannen met je auto?? mmm het eerste zal denk ik zijn de orginle radio eruit en dubbel din terug