D didi Post best veel 4 sep 2011 #1 hallokes allemaal, ik vroeg mij af ofdat ik een maat kleiner mag gaan met mijn astra h voor een winterband te steken? 195/65 R15 T en is dit dan de juiste bandenmaat?
hallokes allemaal, ik vroeg mij af ofdat ik een maat kleiner mag gaan met mijn astra h voor een winterband te steken? 195/65 R15 T en is dit dan de juiste bandenmaat?
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 4 sep 2011 #2 Waarom zou dat niet mogen dan ? Zolang je bandomtrek maar hetzelfde is is er niets aan de hand. Overigens ligt er volgens mij standaard ook een 15" band als reserve band in de kofferbak bij een H.
Waarom zou dat niet mogen dan ? Zolang je bandomtrek maar hetzelfde is is er niets aan de hand. Overigens ligt er volgens mij standaard ook een 15" band als reserve band in de kofferbak bij een H.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 4 sep 2011 #3 Waarom zou dat niet mogen dan ? Zolang je bandomtrek maar hetzelfde is is er niets aan de hand. Overigens ligt er volgens mij standaard ook een 15" band als reserve band in de kofferbak bij een H.
Waarom zou dat niet mogen dan ? Zolang je bandomtrek maar hetzelfde is is er niets aan de hand. Overigens ligt er volgens mij standaard ook een 15" band als reserve band in de kofferbak bij een H.
A arjontje Forumbewoner 4 sep 2011 #4 ja is geen probleem. mist het allemaal over de remmen past enz. Het wordt zelfs aangeraden om een kleinere maat te nemen. Dit kan meer sneeuw en regen afvoeren.
ja is geen probleem. mist het allemaal over de remmen past enz. Het wordt zelfs aangeraden om een kleinere maat te nemen. Dit kan meer sneeuw en regen afvoeren.
A arjontje Forumbewoner 4 sep 2011 #5 ja is geen probleem. mist het allemaal over de remmen past enz. Het wordt zelfs aangeraden om een kleinere maat te nemen. Dit kan meer sneeuw en regen afvoeren.
ja is geen probleem. mist het allemaal over de remmen past enz. Het wordt zelfs aangeraden om een kleinere maat te nemen. Dit kan meer sneeuw en regen afvoeren.
D Driekus Post best veel 4 sep 2011 #6 195/65 R15 past prima, tenzij je een OPC hebt, dan zijn deze te klein voor je voorste remschijven...
D Driekus Post best veel 4 sep 2011 #7 195/65 R15 past prima, tenzij je een OPC hebt, dan zijn deze te klein voor je voorste remschijven...
D didi Post best veel 4 sep 2011 #8 owkey dan kan ik beginnen te zoeken achter deze maat in stalen velgen en nieuwe bandjes voor erop bestellen opt internet
owkey dan kan ik beginnen te zoeken achter deze maat in stalen velgen en nieuwe bandjes voor erop bestellen opt internet
D didi Post best veel 4 sep 2011 #9 owkey dan kan ik beginnen te zoeken achter deze maat in stalen velgen en nieuwe bandjes voor erop bestellen opt internet
owkey dan kan ik beginnen te zoeken achter deze maat in stalen velgen en nieuwe bandjes voor erop bestellen opt internet
S Spacejam Hoort bij de inboedel 4 sep 2011 #10 op een 1,9 diesel passen ze ook niet (tenminste de meeste 15" wielen niet).
S Spacejam Hoort bij de inboedel 4 sep 2011 #11 op een 1,9 diesel passen ze ook niet (tenminste de meeste 15" wielen niet).
V vectra208v Loopt hier de deur plat 4 sep 2011 #14 je hebt pm Ik heb nog 2 setjes banden liggen in deze maat (195/65r15 en 205/65r15) gr.Paul
V vectra208v Loopt hier de deur plat 4 sep 2011 #15 je hebt pm Ik heb nog 2 setjes banden liggen in deze maat (195/65r15 en 205/65r15) gr.Paul
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 4 sep 2011 #16 Let wel even op de ET waarde. Van een Astra H is deze +/- 38, bij een Astra G 49. Is dus een dikke cm waarbij de velg van een G verder naar binnen valt.
Let wel even op de ET waarde. Van een Astra H is deze +/- 38, bij een Astra G 49. Is dus een dikke cm waarbij de velg van een G verder naar binnen valt.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 4 sep 2011 #17 Let wel even op de ET waarde. Van een Astra H is deze +/- 38, bij een Astra G 49. Is dus een dikke cm waarbij de velg van een G verder naar binnen valt.
Let wel even op de ET waarde. Van een Astra H is deze +/- 38, bij een Astra G 49. Is dus een dikke cm waarbij de velg van een G verder naar binnen valt.
D didi Post best veel 5 sep 2011 #20 het naafgat is dezelfde maar de et waarde scheelt wel wat, 35 astra h en 43 zafira