C Corsake61 Post best veel 28 jul 2011 #21 Ik dacht dat ik op zijn minst spacers nodig had.Vandaag toch maar het setje opgehaald...Brock B2.
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #22 Past met 195-45-15 banden en ligt weg gedremelde wielkast randen aan de achterzijde, bij een 5 cm verlaging achter (tov standaard Corsa).
Past met 195-45-15 banden en ligt weg gedremelde wielkast randen aan de achterzijde, bij een 5 cm verlaging achter (tov standaard Corsa).
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 28 jul 2011 #23 Past met 195-45-15 banden en ligt weg gedremelde wielkast randen aan de achterzijde, bij een 5 cm verlaging achter (tov standaard Corsa).
Past met 195-45-15 banden en ligt weg gedremelde wielkast randen aan de achterzijde, bij een 5 cm verlaging achter (tov standaard Corsa).
C Corsake61 Post best veel 28 jul 2011 #24 De Corsa staat nog op originele vering,niet verlaagd dus. En mijn banden zijn 195/50
C Corsake61 Post best veel 28 jul 2011 #25 De Corsa staat nog op originele vering,niet verlaagd dus. En mijn banden zijn 195/50
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #26 Moet wel gaan, als je niet teveel troep achterin gooit
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #27 Moet wel gaan, als je niet teveel troep achterin gooit
C Corsake61 Post best veel 5 aug 2011 #30 Weet er ook iemand of ik eventueel spacers nodig heb voor of achter?
C Corsake61 Post best veel 5 aug 2011 #31 Weet er ook iemand of ik eventueel spacers nodig heb voor of achter?
H hanskadett Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #34 nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening
nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening
H hanskadett Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #35 nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening
nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening
B Bo652 Komt weleens kijken 13 aug 2011 #36 @hanskadett wrote:nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening +1 beetje vreemd gedrag.
@hanskadett wrote:nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening +1 beetje vreemd gedrag.
B Bo652 Komt weleens kijken 13 aug 2011 #37 @hanskadett wrote:nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening +1 beetje vreemd gedrag.
@hanskadett wrote:nou nou :shock: ik vind hier toch aardig duidelijke antwoorden tussen dus zo :swear reageren is nergens voor nodig maar dat is een persoonlijke mening +1 beetje vreemd gedrag.
S sw_reijnders Forumbewoner 13 aug 2011 #38 is dat mode tegenwoordig tussen de corsa's dat men zo snel op de teentjes is getrapt?
S sw_reijnders Forumbewoner 13 aug 2011 #39 is dat mode tegenwoordig tussen de corsa's dat men zo snel op de teentjes is getrapt?
J Jurgen Hoort bij de inboedel 13 aug 2011 #40 idd, volgende vraag krijg je van mij geen antwoord meer op :thumbdown :swear