B bart-gsi Forumbewoner 10 jan 2016 #1.541 Ik zou eventueel wel kunnen met droog weer.. Anders met klote weet blijf ik in mijn auto op mijn massage stoel zitten ( subwoofers)
Ik zou eventueel wel kunnen met droog weer.. Anders met klote weet blijf ik in mijn auto op mijn massage stoel zitten ( subwoofers)
N nova.... Forumbewoner 11 jan 2016 #1.542 @Maurice89 wrote:Omkoping van 1 euro? :jerry Mij is het helaas te ver vind ik om even te buurten haha Hahah... oke voor jouw 2 euro dan
@Maurice89 wrote:Omkoping van 1 euro? :jerry Mij is het helaas te ver vind ik om even te buurten haha Hahah... oke voor jouw 2 euro dan
N nova.... Forumbewoner 11 jan 2016 #1.543 @bart-gsi wrote:Ik zou eventueel wel kunnen met droog weer.. Anders met klote weet blijf ik in mijn auto op mijn massage stoel zitten ( subwoofers) Ok mooi.. ja dat doen we ook wel is in de auto zitten en wordt het te koud dan naar de koffie en veel met veel gezelligheid
@bart-gsi wrote:Ik zou eventueel wel kunnen met droog weer.. Anders met klote weet blijf ik in mijn auto op mijn massage stoel zitten ( subwoofers) Ok mooi.. ja dat doen we ook wel is in de auto zitten en wordt het te koud dan naar de koffie en veel met veel gezelligheid
N nova.... Forumbewoner 13 feb 2016 #1.544 Was frisjes buiten maar binnen lekker gezellig met een hapje en drankje.. Op naar het warmere weer volgende maand!
Was frisjes buiten maar binnen lekker gezellig met een hapje en drankje.. Op naar het warmere weer volgende maand!
A asjemenou Komt weleens kijken 21 feb 2016 #1.545 Echt jammer dat ik geen nieuweling ben dan :swear Mis ik weer mijn euro knaller :jerry
N nova.... Forumbewoner 21 feb 2016 #1.546 :sleeping :sleeping Krijg jij de volgende keer een euroknaller..... Nu niet meer zeuren hè :jerry
B bart-gsi Forumbewoner 21 feb 2016 #1.547 prik een datum.. dan kom ik ook die kant op gerolt dat is wel in de buurt...
A asjemenou Komt weleens kijken 22 feb 2016 #1.550 Nova ik zeur nooit dat weet je jij zorgt voor de euro knaller zorg ik voor de baco :thumb :thumb
N nova.... Forumbewoner 22 feb 2016 #1.551 @asjemenou wrote:Nova ik zeur nooit dat weet je jij zorgt voor de euro knaller zorg ik voor de baco :thumb :thumb Hahahaha.... Deal :thumb
@asjemenou wrote:Nova ik zeur nooit dat weet je jij zorgt voor de euro knaller zorg ik voor de baco :thumb :thumb Hahahaha.... Deal :thumb
A asjemenou Komt weleens kijken 10 mrt 2016 #1.553 Ja ja Nova morgen is het zo ver dan mag je over de brug komen met je euro knallers :jerry :jerry Haha
Ja ja Nova morgen is het zo ver dan mag je over de brug komen met je euro knallers :jerry :jerry Haha
N nova.... Forumbewoner 11 mrt 2016 #1.554 @asjemenou jaa... en jij met de baco :thumb Bart ok :thumbup Laterzz
A asjemenou Komt weleens kijken 12 mrt 2016 #1.557 Nova en Bart was gezellig :thumb hopelijk tot de volgende keer :jerry En Nova thanx voor de euro knaller :thumb :thumb
Nova en Bart was gezellig :thumb hopelijk tot de volgende keer :jerry En Nova thanx voor de euro knaller :thumb :thumb
B bart-gsi Forumbewoner 12 mrt 2016 #1.558 is goed volgende keer ben ik er weer en idd bedankt voor de € knaller
B bart-gsi Forumbewoner 12 mrt 2016 #1.559 Thx wordt aan gewerkt.. Motorisch is die goed, nu de buitenkant nog...
N nova.... Forumbewoner 12 mrt 2016 #1.560 Alex geen dank de baco was ook lekker :thumb Bart geen dank, was gezellig, mooie vectra heb je en tot de volgende keer. :thumb
Alex geen dank de baco was ook lekker :thumb Bart geen dank, was gezellig, mooie vectra heb je en tot de volgende keer. :thumb