A asjemenou Komt weleens kijken 21 dec 2014 #1.521 Wanneer gaan we weer Nova in het volgende jaar gewoon weer de 2 vrijdag in de maand ??? :thumb
M marcel gtt Komt weleens kijken 22 dec 2014 #1.522 @asjemenou wrote:Wanneer gaan we weer Nova in het volgende jaar gewoon weer de 2 vrijdag in de maand ??? :thumb zal niet eerder dan april zijn denk ik,eerder mag altijd. is bezig met zen winterslaap op het moment. :sleeping en dan moet ie zen wintervelgen nog omruilen voor zomervelgen . :kewlpics
@asjemenou wrote:Wanneer gaan we weer Nova in het volgende jaar gewoon weer de 2 vrijdag in de maand ??? :thumb zal niet eerder dan april zijn denk ik,eerder mag altijd. is bezig met zen winterslaap op het moment. :sleeping en dan moet ie zen wintervelgen nog omruilen voor zomervelgen . :kewlpics
A asjemenou Komt weleens kijken 22 dec 2014 #1.523 dan kunnen we nog wel langer wachten want als hij zijn velgen weer in bed heeft gelegt komen ze er weer niet meer uit tot de zomer of zo :thumb :thumb
dan kunnen we nog wel langer wachten want als hij zijn velgen weer in bed heeft gelegt komen ze er weer niet meer uit tot de zomer of zo :thumb :thumb
M marcel gtt Komt weleens kijken 1 jan 2015 #1.524 hij heeft echt een winterslaap ,ownee toch nie had gister nog ergens wat gepost. of zou dat automatisch zijn gebeurt ,en wordt hij toch weer in april wakker. :hmmz om dan weer te kunnen meeten ergens. :thumbup
hij heeft echt een winterslaap ,ownee toch nie had gister nog ergens wat gepost. of zou dat automatisch zijn gebeurt ,en wordt hij toch weer in april wakker. :hmmz om dan weer te kunnen meeten ergens. :thumbup
A asjemenou Komt weleens kijken 9 jan 2015 #1.527 zaffies genoeg hoor zoals de laatste paar keren 1 zaffie en een crossie hahahaha maar Nova...... het was weer gezellig :thumb
zaffies genoeg hoor zoals de laatste paar keren 1 zaffie en een crossie hahahaha maar Nova...... het was weer gezellig :thumb
A asjemenou Komt weleens kijken 16 feb 2015 #1.530 Dan pas weer als ik niks in de planning heb kom ik langs :thumb
N nova.... Forumbewoner 10 okt 2015 #1.535 Was een gezellige avond... en ik was weer aan het brassen met de koffie en het gebak en de cake waren lekker.
Was een gezellige avond... en ik was weer aan het brassen met de koffie en het gebak en de cake waren lekker.
A asjemenou Komt weleens kijken 7 jan 2016 #1.536 Morgen gaan we weer eens kijken of er iemand komt of nie sjonnie Gewoon 8 uur weer ? :thumb
N nova.... Forumbewoner 10 jan 2016 #1.539 Ja idd volgende maand weer.. En iedere nieuweling die komt krijgt een Euroknaller...wie wil komen kan zich aanmelden hier !
Ja idd volgende maand weer.. En iedere nieuweling die komt krijgt een Euroknaller...wie wil komen kan zich aanmelden hier !
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 10 jan 2016 #1.540 Omkoping van 1 euro? :jerry Mij is het helaas te ver vind ik om even te buurten haha