Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaar..gister net terug van vakantie, koffer nog op het dak..dacht laat ik eens gaan kijken en bakkie doen!
Smaakte fijn, alleen 1 zwarte auto, 2VW. 3 ford..verder op de parkeerplaats nog een http://nl.wiktionary.org/wiki/zaffer" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrijdag waren wij er wel... en ik heb een wel rode tigra het terrein op zien rijden, wij staan altijd achter op de carpoolplaats zeg de nieuwe uitgang die ze daar gemaakt hebben.
@nova.... wrote:Vrijdag waren wij er wel... en ik heb een wel rode tigra het terrein op zien rijden, wij staan altijd achter op de carpoolplaats zeg de nieuwe uitgang die ze daar gemaakt hebben.
Dan heb ik jullie als het goed is wel gezien. Klopt het dat er op den duur ook een scooter naast jullie opel stond? Zeg maar in het parkeervak waar je precies tegenaan rijdt als je die nieuwe uitgang neemt vanaf de parkeerplaats voor de mac zeg maar
@Ivanos wrote:@nova.... wrote:Vrijdag waren wij er wel... en ik heb een wel rode tigra het terrein op zien rijden, wij staan altijd achter op de carpoolplaats zeg de nieuwe uitgang die ze daar gemaakt hebben.
Dan heb ik jullie als het goed is wel gezien. Klopt het dat er op den duur ook een scooter naast jullie opel stond? Zeg maar in het parkeervak waar je precies tegenaan rijdt als je die nieuwe uitgang neemt vanaf de parkeerplaats voor de mac zeg maar