N Nick-C20XE Post best veel 7 okt 2010 #1.065 denk dat ik en men vriendin morgen ook even langshoppen. van hoelaat tot hoelaat is er volk ? en waar ergens bij de mac is het, want ik zie mezelf nog wel paar rondjes rijde om t te vinden lol. zag op google maps het hoofd parkeer terrein en nog een extra aparte strook zegmaar.
denk dat ik en men vriendin morgen ook even langshoppen. van hoelaat tot hoelaat is er volk ? en waar ergens bij de mac is het, want ik zie mezelf nog wel paar rondjes rijde om t te vinden lol. zag op google maps het hoofd parkeer terrein en nog een extra aparte strook zegmaar.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 8 okt 2010 #1.066 Het is op dat aparte gedeelte, de carpool plaats. Misschien dat ik vanavond ook ff aanwip, lang geleden zo'n mc meeting.
Het is op dat aparte gedeelte, de carpool plaats. Misschien dat ik vanavond ook ff aanwip, lang geleden zo'n mc meeting.
N nova.... Forumbewoner 8 okt 2010 #1.067 origineel gepost door GidoR oke dus 12 november? Probeer er bij te zijn klopt:thumbup
N nova.... Forumbewoner 8 okt 2010 #1.068 Ben net thuis was gezellig weer een paar nieuwe gezichten gezien .... Hele mooie opkomst van de opels en 2 renaults tot de volgende keer
Ben net thuis was gezellig weer een paar nieuwe gezichten gezien .... Hele mooie opkomst van de opels en 2 renaults tot de volgende keer
N nova.... Forumbewoner 9 okt 2010 #1.070 origineel gepost door Angel-eyes Ook even langs geweest, was weer gezellig. Idd john.. :thumbup
N Nick-C20XE Post best veel 11 okt 2010 #1.072 Was leuk om wat gezichten te zien, alleen weet ik nou niet precies wie ik van dit forum gezien heb Als planning het toelaat tot volgende maand maar weer
Was leuk om wat gezichten te zien, alleen weet ik nou niet precies wie ik van dit forum gezien heb Als planning het toelaat tot volgende maand maar weer
N nova.... Forumbewoner 11 okt 2010 #1.073 origineel gepost door Nick-C20XE Was leuk om wat gezichten te zien, alleen weet ik nou niet precies wie ik van dit forum gezien heb Als planning het toelaat tot volgende maand maar weer mij ken je.. mirage (calibra)zat bij de mac binnen net als marcel (renault)die zat naast me de andere? zullen zich denk ik hier wel zeggen wie ze zijn.:vertag @prayer:hmmz komt goed
origineel gepost door Nick-C20XE Was leuk om wat gezichten te zien, alleen weet ik nou niet precies wie ik van dit forum gezien heb Als planning het toelaat tot volgende maand maar weer mij ken je.. mirage (calibra)zat bij de mac binnen net als marcel (renault)die zat naast me de andere? zullen zich denk ik hier wel zeggen wie ze zijn.:vertag @prayer:hmmz komt goed
R RB.C-GSI Komt weleens kijken 11 okt 2010 #1.074 Ik (Ruud) was er ff met de zwarte gsi. Heb in het begin alleen ff met Nova en G-Style gebabbeld.
N nova.... Forumbewoner 31 okt 2010 #1.075 Gaan we weer.. waar> Mac Donalds Veldhoven carpoolplaats tijd> 20.00 uur Wil ook nog is weer naar het flight-forum voor plaatjes te maken :mrgreen: Groeten
Gaan we weer.. waar> Mac Donalds Veldhoven carpoolplaats tijd> 20.00 uur Wil ook nog is weer naar het flight-forum voor plaatjes te maken :mrgreen: Groeten
M marcel gtt Komt weleens kijken 6 nov 2010 #1.078 origineel gepost door nova.... 12 november..., altijd 2de vrijdag van de maand. meestal dan toch . maar we zullen weer aanwezig zijn .
origineel gepost door nova.... 12 november..., altijd 2de vrijdag van de maand. meestal dan toch . maar we zullen weer aanwezig zijn .
N nova.... Forumbewoner 7 nov 2010 #1.079 origineel gepost door marcel gtt origineel gepost door nova.... 12 november..., altijd 2de vrijdag van de maand. meestal dan toch . maar we zullen weer aanwezig zijn . zoals gewoonlijk
origineel gepost door marcel gtt origineel gepost door nova.... 12 november..., altijd 2de vrijdag van de maand. meestal dan toch . maar we zullen weer aanwezig zijn . zoals gewoonlijk