B black champion Loopt hier de deur plat 8 okt 2008 #764 moet waarschinlijk werken maar ben wel dichtbij sta daar op de snelweg die avond
M Marcotigra Komt weleens kijken 8 aug 2008 #766 Ik zit dan in Gillenfeld. Denk dat daar meer mensen naartoe gaan die normaal naar veldhoven komen.
M marcel gtt Komt weleens kijken 10 okt 2008 #767 ach ja des te meer taart voor ons toch . Onze John is weer verjaard . Het is nu pas 44 jaar geworden .:wors
ach ja des te meer taart voor ons toch . Onze John is weer verjaard . Het is nu pas 44 jaar geworden .:wors
N nova.... Forumbewoner 10 okt 2008 #770 @marcel die taart krijg je zondag... Het was weer gezellig het weer zat mee,de koffie smaakte prima... 1 corsa c 2 corsa`s b 1 astra g 1 calibra en last but least een renault
@marcel die taart krijg je zondag... Het was weer gezellig het weer zat mee,de koffie smaakte prima... 1 corsa c 2 corsa`s b 1 astra g 1 calibra en last but least een renault
M misaborg Post best veel 9 aug 2008 #772 origineel gepost door nova.... Sorry misaborg ga het niet halen.:hmmz He john maakt niet uit kerel, n volgende keer komen we elkaar vast tegen gr Willempie
origineel gepost door nova.... Sorry misaborg ga het niet halen.:hmmz He john maakt niet uit kerel, n volgende keer komen we elkaar vast tegen gr Willempie
M Mirage Komt weleens kijken 10 okt 2008 #773 Was wel gezellig weer. Ik ga er toch weer vaker heen nu de reguliere meetings afgelopen zijn.
N nova.... Forumbewoner 10 aug 2008 #774 origineel gepost door misaborg origineel gepost door nova.... Sorry misaborg ga het niet halen.:hmmz He john maakt niet uit kerel, n volgende keer komen wel elkaar vast tegen gr Willempie Komt goed:thumbup
origineel gepost door misaborg origineel gepost door nova.... Sorry misaborg ga het niet halen.:hmmz He john maakt niet uit kerel, n volgende keer komen wel elkaar vast tegen gr Willempie Komt goed:thumbup
D dracuhl Lid 25 okt 2008 #775 Is dit elke vrijdag te doen en vanaf hoe laat ongeveer? Misschien dat ik ook wel een keerke kom kijken als dat mag?
Is dit elke vrijdag te doen en vanaf hoe laat ongeveer? Misschien dat ik ook wel een keerke kom kijken als dat mag?
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 1 sep 2008 #777 Is er komende vrijdag nog wat te doen daar in Veldhoven of kan ik beter thuis blijven ???
M misaborg Post best veel 3 sep 2008 #780 En hopen dat we die dag een goei weerke hebben. Dan rij ik ff die kant op. @ Nova , moet jouw velgen een keertje bekijken, je had toch nieuwe onder de station? Gr Willem
En hopen dat we die dag een goei weerke hebben. Dan rij ik ff die kant op. @ Nova , moet jouw velgen een keertje bekijken, je had toch nieuwe onder de station? Gr Willem